Vaste telefoon afgesloten door KPN, 14 dagen geen aansluiting gehad, na reparatie verplicht nieuw contract af te sluiten, 3x bizar!
KPN heeft onze vaste telefoon op 23 dec. jl. per abuis onklaar gemaakt. Vanwege de feestdagen was reparatie niet mogelijk tot na 2 januari. Ons bedrijf kan niet zonder vaste telefoon, wij hebben 2 weken geen vaste aansluiting gehad. Wij hebben ons contract niet opgezegd. Toch moeten wij nu na reparatie een nieuw contract afsluiten voor 1 jaar., terwijl wij al 30 jaar klant zijn bij KPN en zelf helemaal niet afgesloten wilde worden. Waarom kunnen wij niet gewoon bellen met het contract wat wij in onze ogen hebben bij KPN?
Hi @Dijkshoorn ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het is volkomen begrijpelijk dat u als bedrijf niet zonder vaste telefoon kunt. Ik help u graag uitzoeken uit wat het probleem veroorzaakt. Wilt u mij een privé bericht sturen met daarin de bedrijfsnaam, postcode+huisnummer, vaste telefoonnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer. Ik hoor het graag van u.
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het is volkomen begrijpelijk dat u als bedrijf niet zonder vaste telefoon kunt. Ik help u graag uitzoeken uit wat het probleem veroorzaakt. Wilt u mij een privé bericht sturen met daarin de bedrijfsnaam, postcode+huisnummer, vaste telefoonnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer. Ik hoor het graag van u.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.