vaste telefoon dooschakelen

  • 29 januari 2018
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik probeer mijn vaste tel nar mijn mobiel door te schakelen met *21*..........# maar krijg dan te horen; de dienst gesprek altijd doorschakelen is uitgeschakeld.
Hoe kan ik dit veranderen ?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @Talkol,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat het niet lukt om de gesprekken door te schakelen. Ik zoek natuurlijk graag uit wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen regelen.

Wilt u mij in een privébericht het vaste telefoonnummer, uw klantnummer, het mobiele nummer (voor de doorschakeling), de postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Beste Rick,

Dank je wel voor je reactie maar ik heb het al telefonisch opgelost met hulp van jullie.
Ik weet niet hoe ik dit topic moet sluiten.

Gr, Marianne
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag Marianne,

Geen enkel probleem hoor! Ik ben blij om te lezen dat het gelukt is.
Het topic hoeft niet gesloten te worden 😉

Als u nog andere vragen heeft of in de toekomst hulp nodig heeft, weet u mij te vinden!

Reageer