Ik probeer mijn vaste tel nar mijn mobiel door te schakelen met *21*..........# maar krijg dan te horen; de dienst gesprek altijd doorschakelen is uitgeschakeld.
Hoe kan ik dit veranderen ?
Goedemiddag @Talkol ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat het niet lukt om de gesprekken door te schakelen. Ik zoek natuurlijk graag uit wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen regelen.
Wilt u mij in een privébericht het vaste telefoonnummer, uw klantnummer, het mobiele nummer (voor de doorschakeling), de postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat het niet lukt om de gesprekken door te schakelen. Ik zoek natuurlijk graag uit wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen regelen.
Wilt u mij in een privébericht het vaste telefoonnummer, uw klantnummer, het mobiele nummer (voor de doorschakeling), de postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Beste Rick,
Dank je wel voor je reactie maar ik heb het al telefonisch opgelost met hulp van jullie.
Ik weet niet hoe ik dit topic moet sluiten.
Gr, Marianne
Dank je wel voor je reactie maar ik heb het al telefonisch opgelost met hulp van jullie.
Ik weet niet hoe ik dit topic moet sluiten.
Gr, Marianne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.