Beantwoord

Veranderen abo's

  • 25 June 2018
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

Beste mensen,

in maart (!) heb ik een aanvraag gedaan om onze huidige zakelijke abo's om te zetten in een voor ons meer relevant abonnenment.

Ik heb hier vele malen telefonisch contact over gehad met de zakelijke helpdesk maar helaas na een aanbod geacctepteerd hebben is er nog helmaal niets veranderd.

Ik plak nu even het aanbodsmailtje welke ik ontvangen heb van de KPN medewerker:

Beste mevrouw ***,



Zoals telefonisch met u besproken hierbij de aanbiedingen;



Momenteel heeft u een ISDN2 pakket en een zakelijk adsl, hiervoor betaald u ongeveer tussen de €200 en €240,- per maand voor.



Indien u 2 telefoonnummers wilt behouden is mijn advies om over te gaan op Kleinzakelijk

Hier krijgt u een 1 jarig contract met internet en onbeperkt bellen naar vaste en mobielenummers in Nederland en Europa.

U kunt gebruik maken van 2 verschillende nummers waarvan 1 op een fax aangesloten kan worden. De kosten voor dit pakket zijn de eerste 6 maanden €52,50 en daarna €60,50



Indien u alle 4 nummers wilt behouden is mijn advies om over te gaan op KPNEEN.

Hier krijgt u een 3 jarig contract, met de mogelijkheid om maximaal 14 telefoonnummers te hebben. Per telefoonnummer heeft u onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers binnen Nederland.

Bij een contract met 2 nummers zouden de maandelijkse kosten €67,- zijn en uw eenmalige kosten €157,-

Bij een contract met 4 nummers zouden de maandelijkse kosten €94,- zijn en uw eenmalige kosten €292,-



Beide pakketten worden gratis door een monteur bij u geinstalleerd.



Met vriendelijke groet,

Sharika ***

Service Expert SMALL SALES


Wij hebben besloten om het aanbod om alles over te zetten naar KPN Klein Zakelijk te accepteren.
Ik had nog enkele vragen en deze zijn in de volgende mail beantwoord:

Beste,



Tevens zei je telefonisch iets over eerst beide bestaande abo's (dus **** en *****) over te zetten en dan deze samen op te zeggen?

- Indien ik het aanvraag dan zet ik alles om op 1 naam, van daar uit kunt u het contract overnemen naar het nieuwe bedrijf als 1 geheel. U hoeft dus niets op te zeggen.

En wanneer zou het KPN Kleinzakeiijk dan beginnen?

- Het pakket zal binnen 4 weken gerealiseerd kunnen worden. Dit gaat 1 op 1 over en u komt dus niet zonder telefoon te ziten (slechts een enkele minuten bij het omwisselen van de modem)

Op wel termijn zou er een monteur kunnen komen om dit allemaal te realiseren?

- Dit kan binnen enkele minuten aangevraagd worden, hierna zal u binnen enkele dagen een afspraak kunnen maken met de monteur.



Met vriendelijke groet,

Sharika ***

Service Expert SMALL SALES



Handtekening-KPN



KPN

Zakelijke Markt

Postbus 70024

3000 LE Rotterdam

Vast: 0800-0410

Mail: sharika.***@kpn.com

K.v.K. Den Haag nr. 27124701


Daarna heb ik zelf nog ter bevestiging een mail gestuurd:

Hallo Sharika,

er is besloten voor de volgende optie te gaan

Indien u 2 telefoonnummers wilt behouden is mijn advies om over te gaan op Kleinzakelijk

Hier krijgt u een 1 jarig contract met internet en onbeperkt bellen naar vaste en mobielenummers in Nederland en Europa.

U kunt gebruik maken van 2 verschillende nummers waarvan 1 op een fax aangesloten kan worden. De kosten voor dit pakket zijn de eerste 6 maanden €52,50 en daarna €60,50



Is het internet in dit pakket ook onbeperkt?


Mobiel doen we elders.
Het nieuwe zakelijke contract moet dus op naam komen van *******

Wil je dit alles in gang zetten?
En kun je me laten weten als je nog meer info van ons nodig heb?

En wil je de mails die er nu nog komen omtrent dit nieuwe zakelijke contract ook mailen naar *****

Graag hoor ik even van je,


Daarna heb ik niets meer vernomen en zit ik nog steeds met een abonnement Zakelijk Bellen van €189,- (twee maandelijks) en een abonnement van €31,03 voor internet (maandelijks).

Graag wil ik dat dit nu eindelijk eens geregeld wordt!

Ik wil uitsluitend contact via dit forum of per pb op dit forum géén telefonisch contact zodat alles "op papier" staat.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Mohammad 26 June 2018, 09:16

Bekijk origineel

2 reacties

Oja, uiteraard heb ik daarna zelf nog verscheidene keren contact gezocht met KPN. Na dit mailtje op 13 april van iemand die het blijkbaar überhaupt niet begreep, en mijn beantwoording op 13 april dat meneer er verstandig aan deed voorgaande mailtjes ook daadwerkelijk te lézen was er weer complete stilte.

Beste mevrouw *****,



Graag zou ik nogmaals telefonisch contact met u willen opnemen. U dient namelijk zelf via onze site https://www.kpn.com/zakelijk/search.htm?q=contractovernameformulier

een formulier in te vullen om van particulier naar zakelijk over te stappen.

Wanneer de contractovername is voltooid, dan kan ik het Klein zakelijk pakket voor u bestellen.



Helaas kan ik u op het opgegeven telefoonnummer niet bereiken. Wilt u mij voor de zekerheid uw telefoonnummer mailen, zodat ik deze kan checken.

Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.







Met vriendelijke groet,

Kishan ***

Service Expert SMALL SALES







Handtekening-KPN



KPN

Zakelijke Markt

Postbus 70024

3000 LE Rotterdam

Vast: 0800-0410

Mail: kishan.***@kpn.com

K.v.K. Den Haag nr. 27124701









Van: ******
Verzonden: vrijdag 13 april 2018 9:45
Aan: Nathie, ***
Onderwerp: Fwd: aanbod




Ik wil helemaal niet van KPN particulier naar KPN zakelijk!
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Wallah, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Aller eerst excuses, wat jammer dat het zo lang heeft mogen duren! Ik pak dit graag met u op en zorg dat de aanvraag gedaan wordt. In een privébericht heb ik aangegeven welke gegevens ik van u nodig heb om dit op te pakken. Ik zie de gegevens graag tegemoet. 🙂

Reageer