Beantwoord

Verhuizen telefoonummer

  • 21 June 2016
  • 7 reacties
  • 290 keer bekeken

Goedenavond,

Ik probeer al meer dan anderhalve maand een msn nummer 0595 55 7403 te verhuizen uit een ISDN omgeving. Deze is eerst analoog gemaakt, waarna ik tot op heden nog steeds geen nummer heb in mijn winkel. Daar hangt een ondernemerspakket met een nummer die ik niet gebruik.
Na veel heen en weer mailen met jullie backoffice (Azië) blijkt het te liggen aan de contractantnaam. Deze zou ik eerst moeten overnemen. Daar ik beide personen ben op 1 kvk, wil/ hoeft dat nu ook niet.
Het is in het kpn log inmiddels al een groot dossier. Ik mis veel contacten en dus omzet.
Is er nu niet 1 persoon bij kpn die kan overrulen?
Ik ben 1 en hetzelfde persoon, een nummer omzetten gaat bijna op afstand.
Ik hoop op een soort reactie van " nu is het mooi geweest, we gaan het regelen!"
icon

Beste antwoord door Tim 5 July 2016, 11:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Steffen, jemig zeg, nu is het wel mooi geweest, ik ga het voor u oplossen. Althans, ik ga mijn best voor u doen.

Er is geen probleem in de tenaamstelling. Volgens mij is er een probleem met het adres. De N.A.W. gegevens moeten hetzelfde zijn. De volgende oplossing heb ik in het verleden al eens op het forum en aan klanten aangedragen. De echte officiële procedure die we moeten hanteren is een verhuizing van de analoge aansluiting voor te stellen. In theorie kan dat een halve verhuizing zijn waarbij technisch niet veel gedaan wordt en enkel administratief de aansluiting op het juiste adres komt te staan.

Ik stel voor dat ik het probleem verder ga analyseren, de mogelijkheden ga uitzoeken en zo snel mogelijk met een reactie kom.
Goedemorgen,

Ik heb je een privé reactie gestuurd.
En we wachten af!

Mvg Steffen
Reputatie 7
Badge +11
Dag Steffen,

Vandaag heb ik mijn lijntjes uitgegooid. Ik ben begonnen bij de afdeling Wholesale porteringen. Deze afdeling gaat over nummerportaties op het vaste net. Daar is nooit een porteerverzoek ontvangen. Snel heb ik nog even besproken met de collega wat voor problemen er kunnen ontstaan. Volgens mijn collega komt de portering straks wel bij een controle, maar zal vervolgens gewoon goedgekeurd worden. Ze kunnen zien gewoon zien dat het nummer op uw naam staat, binnen KPN blijft en op een ander adres staat. Dit zou geen probleem mogen geven volgens hem.

Echter is dit wel ontzettend jammer overigens, want dit betekent dat ik niet even via de achterdeur de portering alsnog kon laten goedkeuren. De order is inderdaad door de backoffice in Azië geweigerd en zal mogelijk opnieuw aangemaakt moeten worden. Ik heb een orderbehandelaar bij het Ondernemerspakket gevraagd om een nieuw verzoek in te dienen en versneld op te laten pakken met een duidelijke toelichting. Zodra de backoffice de order heeft goedgekeurd zijn we de stap waar het vast liep doorgekomen.

Hopelijk krijg ik morgen bericht van mijn collega, ik ga er in ieder geval even langs.

Groeten,
Tim
Goedemorgen,
Misschien kun je een escalatieverzoek aanmaken? Want als ik dit lees heb ik een soort dejavu :-(
Mijn ervaring is dat een escalatie ineens alles oplost.
Jouw collega bij de ondernemersdesk (Ton) heeft bovenstaande al 2x doorgezet naar Azië, en dan komt het onbehandelbaar retour. Maar dan zijn we steeds een week verder.

Ik wacht weer af, en hoop dat het nu snel opgelost wordt!

Mvg Steffen
Goedendag,

Ik heb hier al even geen reactie meer gelezen. Ik heb bericht gekregen dat er pas 13 juli "iets" geregeld is?
Ik heb geen mail o.d. daarvan gehad. Kan die datum in dit veel te lange dossier niet naar voren worden gehaald? Jullie kunnen een escalatie inzetten. Daar hebben wij inmiddels toch wel recht op lijkt me?

Ik lees je reactie graag!
Reputatie 7
Badge +11
Dag Steffen,
In uw privébericht heb ik begrepen dat telefonie is geleverd, super!
U mag van mij nog reactie verwachten op uw andere vragen 😉
Goedemorgen,

Het lijkt er op dat ze inmiddels ook daar mee bezig zijn!
We wachten af

Groet Steffen

Reageer