Vraag

Verhuizing naar nieuwe lokatie

  • 14 november 2016
  • 1 reactie
  • 200 keer bekeken

Ik ben 3 maanden geleden verhuisd met mijn bedrijf, heb een aanvraag ingediend voor het verhuizen van mijn KPN diensten, dit is totnogtoe nog steeds niet geregeld.
Staat ondertussen een experiabox waarvan het internet werkt, maar telefoon schijnt toch een dingetje te zijn, nu moet ik weer allemaal nieuwe toestellen kopen, omdat de huidige Pstn Siemens centrale niet aangesloten kan worden.
Thuis bel ik met ziggo, hier zit ook gewoon een pstn centrale op het ziggomodem.

Ben ondertussen aardig hopeloos en overweeg alles naar Ziggo over te zetten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedemorgen Rokla. Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Ik vind het fijn om te lezen dat u na de verhuizing in ieder geval gebruik kunt maken van uw internetverbinding. Het is wel naar dat de telefonie nu nog problemen oplevert en onverwacht voor extra kosten zorgt.

Op dit moment beschikt u over een PSTN-centrale van SIEMENS. Deze hardware wordt niet ondersteund door de volgende diensten van KPN:

- KPN EEN
- KPN ondernemerspakket

U geeft aan dat u een aanvraag heeft ingediend voor het verhuizen van uw KPN diensten. Om welke diensten gaat dit precies? Bent u wellicht overgestapt naar een andere dienst?

Reageer