Vraag

verhuizing vast nummer lukt maar niet

  • 7 October 2016
  • 4 reacties
  • 286 keer bekeken

Jullie zouden mijn vaste telefoonnummer verhuizen op 30 september. Tot op heden niet gedaan. Ook na vele telefoontjes niet gelukt. Nu hebben jullie hem zelfs geannuleerd!!! Stommer kan niet. Ik maar bellen en bellen. De medewerkers zeggen wel allemaal dat het zo niet hoort, maar gebeurd wel. Waarom kunnen jullie een simpele verhuizing van telefoonnummer niet eens doorvoeren? Ik zit nu al een week zonder vast zakelijk nummer. Belachelijk kpn. Los maar eens op!!!!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste depunderbestratingen, welkom op het forum van KPN! Uw reden van aanmelding is uiteraard minder plezant. Uiteraard wil ik u helpen om dit probleem op te lossen.

Dankzij uw bedrijfsnaam is het gelukt om uw account te vinden, daar zie ik ook 1 aantekening staan van een telefoongesprek enkele dagen geleden over de verhuizing. Daarnaast kan ik verder geen verhuizen van een aansluiting ofwel annulering daarvan vinden. Kunt u mij daarvoor een privébericht sturen met het betreffende telefoonnummer of referentie/ordernummer van de verhuizing?
Heb privebericht gestuurd
Reputatie 7
Badge +11
Beste depunderbestratingen, bedankt voor uw privébericht.

De nieuwe verhuis order heb ik gevonden, maar wordt pas op 30 oktober geleverd. Deze order staat er ook pas sinds zondag in. Gezien de situatie heb ik een escalatieverzoek voor u ingediend. Zodra ik bericht hierover ontvang, breng ik u op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +11
De escalatie is in behandeling genomen. Hopelijk kan ik u voor einde van de week meer duidelijkheid geven.

Reageer