Vraag

VOIP Bellen

  • 15 October 2018
  • 3 reacties
  • 240 keer bekeken

Hallo,
Ik ben al 5 x gebeld voor het afsluiten van een VOIP bellen abonnement.
Telkens geef ik aan dat ik interesse heb in een abonnement.
Ook is er al een 3 x een offerte uitgebracht. Maar telkens op naam van een andere cliënt van KPN omdat het volgens de medewerkers niet mogelijk is een offerte uit te brengen op de juiste naam. Ze beleoven dan telkens om na een paar dagen weer terug te bellen. Als ik dan aangeeft dat dit al diverse keren in beloofd en dat ik nooit terug gebeld wordt, wordt er gezegd dat ze dit echt vervelend vinden en dat ze nu echt zullen terugbellen.
De laatste keer is mij wel een offerte beloofd op de juiste bedrijfsnaam om dat ik aangegeven had dat ik na 4x geen offerte meer wil op iemand anders zijn naam., Deze offerte zou gemaild worden en ik zou na een paar dagen dan weer terug gebeld worden. De offerte heb ik nooit ontvangen en er is ook nooit meer gebeld.
Als de service zo slecht is bij het afsluiten van het abonnement, hoe is de service dan als het abonnement eenmaal afgesloten is ? Heeft iemand hier ervaring mee?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Johanr,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik het goed begrijp worden er steeds afspraken gemaakt om terug te bellen en om een offerte op te sturen, maar tot nu toe is dit nog niet nagekomen, toch?

Het is goed dat u dit topic aan heeft gemaakt, want ik help u graag aan een offerte. Als ik uw verhaal lees dan lijkt het erop alsof er gebeld wordt naar een ander bedrijf die op dit adres gezeten heeft. Dit betekent overigens natuurlijk niet dat we u niet kunnen helpen aan een passende oplossing. Nu ben ik benieuwd, heeft u op dit moment al diensten bij KPN lopen? En waarvoor heeft u al een offerte ontvangen (ook al was het op een verkeerde naam)?

Wilt u mij in ieder geval uw klantnummer, uw bedrijfsnaam en de postcode + huisnummer van het aansluitadres sturen?
Er zijn wel offertes gestuurd maar op naam van een ander bedrijf. omdat het volgens de medewerkers niet mogelijk was een offerte op de juiste naam af te geven. Als er dan weer gebeld wordt en ik vertel dat er reeds eerder offertes zijn verzonden, kunnen ze de offerte niet meer terug vinden omdat de naam van die cliënt reeds meerdere keren gebruikt is om een offerte uit te brengen en de medewerker dus niet meer weet welke offerte naar mij is verzonden. Het heeft dus niets te maken met het feit dat kpbn heeft geprobeerd naar een ander bedrijf te bellen.
Bij iedere offerte wordt er afgesproken dat er na een paar dagen zal worden teruggebeld om de offerte door te nemen. Echter wordt er niet meer terug gebeld omdat ze waarschijnlijk niet meer weten naar wie ze welke offerte hebben gestuurd. Ik heb offertes ontvangen op naam van Stichting Toe to Heart Nederland, Paradijslaan 141, 5611 KM Eindhoven en G.H. Klinkert, Joost Banckersplantoen 120, 1056 LD AMSTERDAM. Deze bedrijven hebben nooit op dit adres gezeten maar de namen worden alleen gebruikt om een offerte te kunnen uitbrengen. (er wordt zelfs gezegd dat ik niet op de naam moet letten>)
Momenteel heb ik geen aansluiting bij KPN en heb ik een offerte ontvangen voor KPN Een instap 3 jaar voor € 121,- per maand. Bij de eerste offerte zou hier € 20,- per maand bijkomen indien ik gebruik wil maken van glasvezel. De laatste keer is mij medegedeeld dat dit niet nodig is, omdat je altijd wordt aangesloten op de snelste verbinding. (dus glasvezel) Ik heb gevraagd hiervoor een offerte te mailen, maar heb deze nooit ontvangen en die mevrouw heeft ook nooit meer terug gebeld.,
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Johanr,

Bedankt voor uw reactie!
Ik ben even gaan speuren en volgens mij heb ik de offertes gevonden (die u op naam van Stichting Toe to Heart Nederland en G.H. Klinkert ontvangen heeft). Het zijn echter wel 2 totaal verschillende offertes en bij beide offertes wordt er dus ook uitgegaan van een ander aansluitadres.

Het klopt dat we het pakket altijd op het beste beschikbare netwerk aan willen sluiten. Echter komt de € 20,- per maand extra die genoemd is erbij wanneer u ook 'glasezel' snelheden wilt kunnen gebruiken. We kunnen bijvoorbeeld het pakket leveren over glasvezel, waarbij de internetsnelheid in het pakket bijvoorbeeld 100 mb download- en 10 mb uploadsnelheid is. Als deze snelheid niet voldoende is kan de snelheid geüpgraded worden naar 100 mb download- en 100 uploadsnelheid. Voor deze upgrade betaalt u extra.

Nu wil ik graag met u uitzoeken welke offerte het beste bij uw situatie past. Daarnaast is het voor mij nu niet duidelijk wat het daadwerkelijke aansluitadres voor uw bedrijf is. Wilt u mij laten weten met hoeveel medewerkers u moet kunnen bellen (tegelijkertijd) en wat voor apparatuur u allemaal op internet aan gaat sluiten? En wat is de postcode + huisnummer van het daadwerkelijke aansluitadres van uw bedrijf?

Reageer