Vraag

voip bellen slecht

  • 16 April 2015
  • 5 reacties
  • 647 keer bekeken

Al vanaf het ondernemerspakket glasvezel geleverd is, zijn er problemen bij ons bedrijf. (is geleverd vanaf 20-6-2014) Internet valt weg, ook valt de telefoon soms weg en zijn telefoongesprekken onverstaanbaar.(haperend geluid)

Gisteren nog een monteur hier gehad en nu doet telefoon niks meer. Bij Inkomende en uitgaande gesprekken is de lijn dood.

Naar regelmatig bellen met de helpdesk van kpn komen we niet verder. Elke keer hoor ik: "u word terug gebeld meneer binnen....". Niks.... Ik weet niet wat er gebeurd achter de schermen van Kpn, deze laat me gewoon zitten. Wij ZIJN EEN BEDRIJF….

Ik wil graag dat kpn dit heel snel oplost.

Graag nu wel een SNELLE reactie van KPN en een snelle passende oplossing.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag Ideaal,

Op deze manier bewijzen we u geen dienst. KPN weet hoe belangrijk het is voor een ondernemer om goed bereikbaar te zijn en dat alle diensten werken zoals beloofd. 

Ik zou heel graag voor u willen onderzoeken waarom de oplossing zo lang op zich laat wachten en waarom u niet op de hoogte wordt gehouden. Ik zal ook direct bekijken of ik de oplossing kan bespoedigen. 

Kunt u mij hiervoor uw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen in een privébericht?

Ik kom dan gauw bij u terug met een inhoudelijke reactie. Ik zie uw privébericht graag tegemoet! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Nog steeds problemen. Aub zsm oplossen. Gesprekken vallen vaak weg.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Ideaal,

Ontzettend vervelend dat u nog steeds problemen ervaart. Ik heb de voorgeschiedenis doorgenomen, ik begrijp dat u hier al een hele lange tijd mee zit. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden.

De laatste storingsmelding is gesloten met een aantekening dat voor een lange periode problemen zijn geweest in de centrale van KPN. Dit is op 22 april verholpen en daarmee was er een grote kans dat de problemen met uw verbinding ook verholpen zouden zijn. Dat zou natuurlijk mooi zijn geweest.

De technische dienst wou eigenlijk uw modem gaan vervangen, is dat nog gedaan? Heeft u nog steeds het eerste modem aangesloten?

Wij willen u graag verder helpen, ik zie graag uw reactie.
Hallo,

Modem is nog niet vervangen. Er zou een nieuw type modem in mei of juni uitkomen volgens monteur van kpn. Deze graag plaatsen zsm.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Ideaal,

Ik durf niet te zeggen wanneer het nieuwe type modem uit komt, ik verwacht alleen nog niet op korte termijn. Het lijkt mij daarom verstandig om niet te wachten en de technische dienst gewoon weer aan het werk te zetten.

De glasvezel verbinding zelf ziet er prima uit, op een enkele verbreking na. De oorzaak hoeven we daardoor niet in deze verbinding te zoeken. De verbinding tussen het IP toestel en de virtuele centrale lijkt wegens een andere oorzaak te verbreken. In 2014 zijn meldingen in de logging van het modem gevonden die problemen kunnen geven met de verbinding, zijn er nog bepaalde apparaten aangesloten die veel gebruik maken van internet?

Graag wil ik voorstellen dat u door de klantenservice op 0800-0403 een storingsmelding laat aanmaken. Wij gaan er vervolgens voor zorgen dat de melding geëscaleerd wordt de juiste aandacht gaat krijgen!

Bewerkt op 01-02-'16: Onze afdeling voor het Ondernemerspakket is vanaf nu bereikbaar via het telefoonnummer 0800-0410

Reageer