Beantwoord

Voip instellingen verdwenen uit ExperiaBox V8

  • 10 mei 2017
  • 4 reacties
  • 337 keer bekeken

Badge
Hallo,

Wij hebben in de winkels 2x een ondernemerspakket en daarbij 2x een experiabox V8 met analoge fax en analoge telefoon aangesloten op de PSTN poorten. Nu heb ik in 1 winkel geen telefonie meer. Alle instellingen zijn weg uit de ExperiaBox. ALLES! Contact gehad met KPN over de voice instellingen maar zij konden mij niet helpen. Meest vreemde is dat IP adres van de ExperiaBox is veranderd van 192.168.1.254 naar 192.168.2.254. KPN zegt mij niet te kunnen helpen en dat ik dat zelf moet oplossen. Hoe dan??
icon

Beste antwoord door SimonStegeman 10 mei 2017, 15:30

Zojuist bij een KPN Business winkel geweest en daar ben ik wel goed geholpen. Het is nu uitgezet naar de 2e lijn storingopvolging. Het ligt dus niet aan ons maar probleem zit wel in het modem.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag @SimonStegeman, bedankt voor je terugkoppeling! Goed om te lezen dat het is gelukt, wel balen inderdaad dat dit nodig was.
Badge
Zojuist bij een KPN Business winkel geweest en daar ben ik wel goed geholpen. Het is nu uitgezet naar de 2e lijn storingopvolging. Het ligt dus niet aan ons maar probleem zit wel in het modem.
Badge
Probleem was uiteindelijk een probleem in het modem en feit dat KPN ineens een ander IP adres doorgaf. Daardoor klopten de instellingen niet meer. Monteur is ter plekke paar uur bezig geweest icm een ICT medewerker. Samen hebben ze de boel weer recht getrokken en werkte alles weer.

Mooi dat het zo kan maar jammer dat het zo moest!
Reputatie 6
Badge +5
Hallo @SimonStegeman,

Superfijn om te horen dat u al goed geholpen bent in de winkel!! :)

Erg teleurstellend dat het aan de telefoon niet is gelukt. Als ik u nog kan assisteren, hoor ik het graag!

Reageer