Wegens overstap naar VOIP stoppen we binnenkort met onze telefooncentrale Vox Novo Office Business,
en ik wil alvast het bijbehorende servicecontract "Service Comfort Kantoor" opzeggen waarvoor we nu 2-maandelijks een factuur ontvangen. Op de factuur staan alleen zeer algemene gegevens en een email adres voor "vragen over uw factuur" maar geen direct contact voor deze vraag. Graag advies waar en hoe deze ondersteuning alvast op te zeggen.
Hi @AvdBerg ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed om te lezen dat jullie over gaan naar VOIP oplossing. Jullie zijn dan alvast goed voorbereid op de uitfasering van ISDN. Natuurlijk help ik u graag verder en zorgen we er samen voor dat het servicecontract beëindigd wordt.
Wilt u mij een privébericht uw klantnummer, bedrijfsnaam, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed om te lezen dat jullie over gaan naar VOIP oplossing. Jullie zijn dan alvast goed voorbereid op de uitfasering van ISDN. Natuurlijk help ik u graag verder en zorgen we er samen voor dat het servicecontract beëindigd wordt.
Wilt u mij een privébericht uw klantnummer, bedrijfsnaam, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.