Zakelijk vast belllen abonnement maar MijnKPN zegt dat het nummer niet zakelijk is.

  • 28 August 2016
  • 1 reactie
  • 141 keer bekeken

Ik kan mijn facturen niet koppelen omdat mijn nummer kennelijk een particulier nummer is. Volgens mij heb ik ook particuliere tarieven, ten minste dat vertelde een kpn-medewerker mij eens. Ik heb die lijn hoofdzakelijk nodig vanwege mijn ADSL-aansluiting en om een enkele keer naar een service nummer te kunnen bellen. Dat laatste kan ik namelijk niet via VOIP doen.

Het is verder niet zo belangrijk, maar het is een wonderlijke combinatie.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen, welkom op het Zakelijk KPN Forum! Ik kan me goed voorstellen dat u het liefst die twee facturen aan elkaar koppelt. Helaas zijn het wel twee hele verschillende producten. Die facturen kunnen wij niet koppelen voor u. Waar ik u wel op zou willen wijzen is het feit dat beide producten verouderd zijn. Ik verwijs u graag door naar onze telefonische helpdesk onder 0800-0403. Hier kunt u navraag doen over mogelijkheden voor een andere samenstelling van uw diensten. Wellicht bent u dan ook nog eens goedkoper uit!

Reageer