Zakelijke vaste lijn meer dan een week niet bereikbaar

  • 25 September 2017
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Beste KPN,

Hoe kan het dat we al sinds 18 september onbereikbaar zijn op onze zakelijke vaste lijn. Ja, jullie zijn er mee bezig, VolkerWessels is de schuldige, die zijn aan het graven, etc.

Een bedrijf kan niet zo lang zonder telefoonlijn!

Onvoorstelbaar slecht. Ik hoop dat iemand dit bij jullie oppakt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @e-e-e,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Wat ontzettend rot dat u al zo lang niet bereikbaar bent! Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😔
Als ik de situatie hoor dan klinkt het alsof er sprake is van een kabelbreuk of kabelschade. Dat is een erg nare situatie waar niet direct een snelle oplossing voor is. Daar zit ook een stuk onmacht voor KPN in, aangezien we afhankelijk zijn van VolkerWessels, die ons kabelwerk verrichten. Natuurliijk gaan we geen vingers wijzen en blijft het een lastige situatie. Is er als tijdelijke oplossing gekeken of er een doorschakeling of een verwijzing op uw nummer geplaatst kon worden?

Ik ontvang graag een aantal gegevens, zodat ik kan uitzoeken wat ik hierin kan betekenen. Wilt u mij in een privébericht het telefoonnummer, uw klantnummer, postcode + huisnummer en naam van de contractant/bedrijf sturen?
Beste Rick,

Fijn dat je zo snel reageert. Ik stuur je een bericht!

Reageer