Beantwoord

Zakelijke vaste telefoon kan wel bellen, maar niet gebeld worden

  • 8 June 2017
  • 10 reacties
  • 316 keer bekeken

Mijn vaste telefoon op het werk kan wel bellen, maar niet gebeld worden.
Mijn collega's hebben nergens last van.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door adminboots 13 June 2017, 11:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wat krijgt iemand te horen als ze je bellen?
ze krijgen een normale toon, we hebben hier op kantoor zo'n 10 telefoons die op hetzelfde nummer staan aangesloten.
Dus alle telefoons gaan gelijktijdig over als er wordt gebeld, alleen mijn telefoon niet meer.
Reputatie 7
Badge +6
Duidelijk, het lijkt er op dat jouw telefoon niet meer in de response group/hunt group(Naam is afhankelijk van de centrale) zit. De ICT afdeling kan dit aanzetten, Afhankelijk van de telefonieoplossing kan je jezelf ook aanmelden in de groep.
Bedankt voor je reactie, ik zal contact opnemen met onze ICT'er.
Als het opgelost is laat ik het nog wel even weten
Reputatie 7
Badge +11
Bedankt voor je reactie, ik zal contact opnemen met onze ICT'er.
Als het opgelost is laat ik het nog wel even weten

Hi adminboots, ik ben erg benieuwd of u de oorzaak hebt gevonden. Persoonlijk verwacht ik ook dat het in de centrale mis gaat. Gezien het telefoonnummer wel bij anderen werken. Belt u nog wel uit met hetzelfde nummer? 😳
@Tim We zijn er nog mee bezig, ze hebben (zeggen ze) mijn telefoon weer toegevoegd, maar hij werkt nog niet.
Ja het is inderdaad hetzelfde nummer, een beetje als een telefooncentrale, maar dan op kantoor.
Ik heb als het goed is vanmiddag weer contact met ze om het verder op te lossen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +6
Fijn dat het in ieder geval de juiste richting op gaat. Stel dat het lastig is om het te regelen dan kan de ICT afdeling natuurlijk ook een bericht plaatsen op het forum met extra informatie zodat we met hun mee kunnen denken.
hallo allen,

Het is gelukkig opgelost, het bleek dat ik op de een of andere manier was uitgelogd met mijn telefoon.
Met wat hulp van de ICT-afdeling werkt het weer naar behoren.

Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +6
Wat goed om te lezen dat het opgelost is! :)
Heeft de ICT-afdeling ook kunnen achterhalen waarom of op wat voor manier u uitgelogd was?

Natuurlijk denken wij altijd graag mee. Als u nog andere vragen/opmerkingen heeft, weet u ons te vinden!
Reputatie 7
Badge +6
Bij ons gebeurd dat met enige regelmaat als iemand per ongeluk een aantal verkeerde knopjes indrukt, kan gebeuren 🙂

Goed om te horen dat het is opgelost!

Reageer