Vraag

Zakelijke Verhuizing

  • 23 November 2016
  • 12 reacties
  • 300 keer bekeken

Kan iemand me vertellen waarom ik na ruim 7 weken en inmiddels 12 verschillende personen aan de lijn gehad te hebben nog geen telefoon en fax heb op mijn nieuwe lokatie?

Is er dan helemaal niemand bij KPN die meedenkt met een ondernemer.

Zeer zwaar teleurgesteld in KPN.:?:?:?:?:?:?:?:?

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag dhr./mevr. Vermeulen,

Welkom op ons forum. Oei, het is niet leuk om te horen dat de dingen niet goed gaan.
Maar ik ben zeker iemand die graag met u meedenkt!

Sterker nog, ik had graag verteld dat ik uw order afhandelaar al had gesproken, maar die krijg ik nu niet te pakken.
Natuurlijk kan dat nooit lang duren en kom ik spoedig met nieuws.
Nou ik hoop het dan zou jij medewerker nr 13 zijn..... zou op zich best een geluks getal kunnen zijn....

Nou ben benieuwd of je deze uitdaging aan wilt gaan. Volgende week maandag is de oplevering van mijn oude pand en moet de centrale verwijderd worden. Dit is al div. Malen aangegeven.
Dat betekend...geen zakelijke telefoon, fax en internet meer voor mijn bedrijf.....
Komen jullie morgen al langs dan?
En toen was het stil......
Reputatie 7
Badge +11
Beste Vermeulen Poultry Service,

Het geluks getal lijk ik te overstemmen, sorry daarvoor.
Aangezien mijn collega Carah nog niet aanwezig is, heb ik mij zojuist ook in de situatie verdiept. Hier wordt ik niet echt vrolijk van maar voel mij genoodzaakt om u eerlijk te wijzen op mijn bevindingen.

U hebt een KPN ÉÉN order geplaatst voor een geheel verzorgde werkplek, internet, telefonie met een toestel en alle toeters en bellen. De order wordt door een externe partij bij ons aangeboden, hier ligt momenteel een zeer onhandige vertraging van 2 weken. Ik kan zien dat de order pas op maandag, 21 november, door KPN in behandeling is genomen. Vervolgens op woensdag, 23 november, is deze order geannuleerd. Ik ga er vanuit dat dit in overleg met u is gebeurt, al zie ik daar geen notitie van.

Daarnaast loopt er nog iets, namelijk een order voor een opzegging meervoudige ISDN telefonie en een verhuizing van PSTN telefonie (analoge telefonie). Betreft dit wellicht de order waar u het over hebt? Deze order is op donderdag, 17 november, aangemaakt en zou op vrijdag, 25 november in de ochtend, geleverd worden. De orderbehandelaar kon deze order op maandag, 21 november, niet uitvoeren omdat er gegevens niet kloppen. Hierover zou de verkoper contact met u moeten opnemen om de onjuiste gegevens te controleren. Is dit ook gebeurt? Gezien de orderstatus nog gepauzeerd staat, verwacht ik van niet.

Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen om dit uit te leggen en een plan van actie te bespreken. Het klinkt misschien stom, maar ik hoor graag van u wat precies de wensen zijn gezien er twee orders bestaan. Ik snap dat u zo snel mogelijk een werkende aansluiting wenst, maar er lopen mogelijk zaken door elkaar.. :(

Ik verneem graag uw reactie.
Kunt u me nogmaals bellen. Ik heb geen oproep ontvangen.
Nou geen telefoontje mogen ontvangen.

Schiet niet op zo....weer een dag weggegooid.
Zucht....
HELP......

na jullie doorschakeling van het vaste nummer naar mijn mobiel ben ik helemaal niet meer bereikbaar.........
als je me nummer belt krijg je te horen dat het nummer niet bekend is bij kpn......
Nu heb ik echt een vet probleem.

.......... geen internet.....
........... zakekijke telefoon niet bereikbaar

Het word steeds gekker....
Dit kan en mag toch niet.....

HELP........ IS ER IEMAND DIE ME HELPT......
Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen Vermeulen Poultry Service,

Wij hebben gisteren een telefoongesprek gehad. Daarin heb ik aangegeven dat ik u absoluut ga helpen.

Zojuist op mijn werk gekomen en het eerste wat ik ben gaan doen is uw doorschakeling testen. Het viel mij ook op dat de melding "het nummer niet bekend is bij kpn" actief was. In de afhandeling van mijn verzoek staat dat de doorschakeling gisteren om 17:08 uur is geactiveerd. Maar ook dat de doorschakeling vanmorgen om 8:44 uur is geactiveerd en nog een keer nog geen 15 minuten geleden. Ik waar niet precies waar ze mee bezig zijn geweest. Maar belangrijk is dat de doorschakeling nu wel actief staat. Als ik naar het telefoonnummer bel krijg ik de voicemail van uw mobiele telefoon dat u in gesprek bent en lijkt de doorschakeling te werken. :)

Dat betekent dat ik mij bezig ga houden met het leveren van uw diensten. U krijgt van mij bericht zodra ik meer duidelijkheid heb.
Tim ik heb iemand anders gesproken die het probleem inmides voor me heeft opgelost. (persoon 16)

Ik vraag je aub niets meer te doen anders loopt alles straks weer langs elkaar heen.


Met vriendelijke groet,

Marion
Reputatie 7
Badge +11
Dag Marion,

Ik trek al mijn handen van de zaak af. Fijn dat persoon 16 het probleem oplost.
Veel succes met de afhandeling.
Badge
Helaas gebeuren dit soort zaken.

Persoonlijk heb ik te maken gehad met een lijnkaping.
Waar ik telefonisch niet echt veel verder kwam heeft een medewerker van de KPN XL winkel in Groningen e.e.a. weten te bespoedigen en een "passende" tijdelijke oplossing kunnen bieden.

Er zijn dus nog wel mensen die meedenken met de ondernemer.

Dikke pluim voor de KPN XL winkel in Groningen.