Beantwoord

Zapper app

  • 17 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 624 keer bekeken

Goedemorgen, na 2 keer meer dan 40 minuten in de wachtrij te hebben gestaan en letterlijk en figuurlijk te zijn afgesnauwd (!) maar even langs deze weg: het wachtwoord en de gebruikersnaam van de zapper app voor onze OPIB-abonnementen zijn zoek. Hoe kan ik dit laten herstellen?

Is er overigens een forum waar ik met mijn klacht over het gedrag van de helpdeskmedewerkers terecht kan? Ik heb alle begrip voor medewerkers die de hele dag suffe vragen moeten beantwoorden, maar verlang zelf ook een fatsoenlijke behandeling.

Hoor graag!
icon

Beste antwoord door Tim 17 augustus 2015, 14:10

Hallo MaFra,

Welkom op het zakelijke forum van KPN!

Erg spijtig om te lezen dat u niet goed bent geholpen bij de klantenservice. Deze moeten u natuurlijk goed helpen met deze vraag. De gebruikersnaam en het wachtwoord voor de toolbar en de zapper app kunnen we bij de klantenservice niet inzien om o.a. misbruik te voorkomen. Indien deze gegevens zoek zijn, kunnen we een verzoek indienen bij de technische dienst om de logingegevens te resetten.

Ik wil u graag helpen om hier een melding voor te maken. Kunt u mij een privébericht sturen met uw naam, bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en telefoonnummer waarop u te bereiken bent? Dan zorg ik ervoor dat de technische dienst contact met u op neemt.

Het is begrijpelijk dat u graag uw klacht kwijt wilt over het gedrag van onze medewerkers. Het is uiteraard erg jammer dat het zover moet komen. Via het klachtenformulier op de website kunt u een klacht indienen, hier staat ook een optie tussen: "Klacht over medewerker van KPN".

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo MaFra,

Welkom op het zakelijke forum van KPN!

Erg spijtig om te lezen dat u niet goed bent geholpen bij de klantenservice. Deze moeten u natuurlijk goed helpen met deze vraag. De gebruikersnaam en het wachtwoord voor de toolbar en de zapper app kunnen we bij de klantenservice niet inzien om o.a. misbruik te voorkomen. Indien deze gegevens zoek zijn, kunnen we een verzoek indienen bij de technische dienst om de logingegevens te resetten.

Ik wil u graag helpen om hier een melding voor te maken. Kunt u mij een privébericht sturen met uw naam, bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en telefoonnummer waarop u te bereiken bent? Dan zorg ik ervoor dat de technische dienst contact met u op neemt.

Het is begrijpelijk dat u graag uw klacht kwijt wilt over het gedrag van onze medewerkers. Het is uiteraard erg jammer dat het zover moet komen. Via het klachtenformulier op de website kunt u een klacht indienen, hier staat ook een optie tussen: "Klacht over medewerker van KPN".
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Martin,

Bedankt voor uw privébericht, de melding is voor u aangemaakt.

Ik heb u in een privébericht van meer informatie voorzien.

Hopelijk ontvangt u het wachtwoord snel!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Martin,

Ik heb de status van mijn verzoek even bekeken. Deze is door een achterstand helaas nog niet in behandeling genomen. Ik vertrouw erop dat u niet lang meer hoeft te wachten.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Martin,

De melding is gesloten, volgens de medewerker heeft u een nieuw wachtwoord ontvangen en werkt de Zapper weer. Als u vragen heeft dan lees ik deze graag!

Reageer