Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Business voicemail


Kan mijn business voicemail niet instellen.
Mijn standaard voicemail met enkel de naam is inmiddels ingesteld.
Maar heb het al verschillende keren geprobeerd maar krijg elke keer de melding om technische redenen en nu zelfs de melding:

Uit veiligheidsoverwegingen kunt u 1 uur lang geen gebruikmaken van dit formulier. Probeer het later opnieuw.

Wie weet raad ?
icon

Beste antwoord door Tim 17 augustus 2017, 11:21

Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat bij KPN 1 geen business voicemail mogelijk is en de aansluiting van @Math01 kort geleden is overgegaan naar KPN 1. Het is nog niet bekend wanneer en of deze dienst beschikbaar komt voor KPN 1.

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +11
Goedemiddag @Math01, leuk dat u interesse hebt in de Business Voicemail van KPN. Het maakt zeker een goede indruk om een professionele voicemailboodschap te hebben. 🙂

De dienst is niet real-time geactiveerd, zoals u waarschijnlijk begrijpt. De boodschap wordt voor u ingeproken in een studio. Als u vragen hebt over de dienst of een probleem wilt melden, kunt u het beste mailen naar:
crm_bm_gzm@kpn.com

Heb u ook een bevestiging ontvangen dat een aanvraag in behandeling is genomen?
Nog steeds de melding "Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens." En dit al een paar dagen. Ben benieuwd hoe lang deze nog duurt...:-(
Reputatie 6
Badge +11
Beste @Math01, dit gaat inderdaad niet goed en wil ik uitzoeken. Bedankt voor uw melding! Zodra ik een update heb dan meld ik mij in dit topic.
Reputatie 6
Badge +11
Beste @Math01, er wordt gewerkt aan het voicemail platform, maar dat zou de oorzaak niet mogen zijn van dit probleem. Ik zou graag uw huidige aansluiting willen controleren als dat mag. Het geval is namelijk dat er meteen wordt gekeken of de aansluiting geschikt is voor de business voicemail, mogelijk gaat daar iets fout.

Wilt u mij een privébericht sturen met uw mobiel nummer? Dan kan ik zien of uw aansluiting in aanmerking komt en waarom het niet lukt. U kunt ook uw nummer invullen in het verborgen klantnummer veld in uw forum profiel.
Reputatie 6
Badge +11
Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat bij KPN 1 geen business voicemail mogelijk is en de aansluiting van @Math01 kort geleden is overgegaan naar KPN 1. Het is nog niet bekend wanneer en of deze dienst beschikbaar komt voor KPN 1.

Reageer