Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineelFoutmelding 003 op Panasonic KX-TPA65
Vanmorgen was er storing bij KPN Een. Onze Panasonic KX-TPA65 geeft nu een foutmelding 003. Wij kunnen niet bellen of gebeld worden. Het basisstation van de stroom is gehaald, maar dit helpt niet.. Graag horen wij wat we moeten ondernemen om dit op te lossen. Een taxibedrijf moet bereikbaar zijn 24/7 dus dit is erg vervelend.
Hi @taxijappie ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat uw toestel niet werkt. Ik kan mij goed voorstellen dat het voor een taxibedrijf erg belangrijk is om bereikbaar te zijn en te blijven.
Ik heb even gegoogled op uw bedrijfsnaam en op die manier uw adresgegevens kunnen achterhalen. Ik heb alvast met onze storingsdienst gebeld en wij zien dat er een firmware probleem is in het toestel. Onze tweedelijns afdeling kan dit op afstand opnieuw instellen. Wij willen een ticket aanmaken om deze afdeling aan te sturen, zodat dit zsm geregeld kan worden. Om dit te regelen heb ik een aantal gegevens van u nodig. Wilt u mij in een privébericht uw voorletters en achternaam, mobiele telefoonnummer, mailadres en het klantnummer van dit pakket sturen?
Als tussentijdse oplossing kunt u zelf een doorschakeling van de gesprekken instellen. Hiervoor logt u in op uw beheerportaal. Daar heeft u de mogelijkheid om de gesprekken direct door te schakelen naar bijvoorbeeld een mobiel telefoonnummer. Laat u mij weten of dit gelukt is?
Zodra ik de gegevens van u ontvang zorg ik ervoor dat het ticket aangemaakt word. Aan de hand daarvan wordt u teruggebeld door de collega die uw toestel op afstand opnieuw in kan stellen. 😉
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat uw toestel niet werkt. Ik kan mij goed voorstellen dat het voor een taxibedrijf erg belangrijk is om bereikbaar te zijn en te blijven.
Ik heb even gegoogled op uw bedrijfsnaam en op die manier uw adresgegevens kunnen achterhalen. Ik heb alvast met onze storingsdienst gebeld en wij zien dat er een firmware probleem is in het toestel. Onze tweedelijns afdeling kan dit op afstand opnieuw instellen. Wij willen een ticket aanmaken om deze afdeling aan te sturen, zodat dit zsm geregeld kan worden. Om dit te regelen heb ik een aantal gegevens van u nodig. Wilt u mij in een privébericht uw voorletters en achternaam, mobiele telefoonnummer, mailadres en het klantnummer van dit pakket sturen?
Als tussentijdse oplossing kunt u zelf een doorschakeling van de gesprekken instellen. Hiervoor logt u in op uw beheerportaal. Daar heeft u de mogelijkheid om de gesprekken direct door te schakelen naar bijvoorbeeld een mobiel telefoonnummer. Laat u mij weten of dit gelukt is?
Zodra ik de gegevens van u ontvang zorg ik ervoor dat het ticket aangemaakt word. Aan de hand daarvan wordt u teruggebeld door de collega die uw toestel op afstand opnieuw in kan stellen. 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.