Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Vraag

MijnGesprek App start niet meer op, blijft hangen bij opstarten


Wij krijgen de MijnGesprek App niet meer gestart op een Iphone 7 64gb met de laatste IOS software, Zapper hebben wij verwijderd, Mijn gesprek eraf gehaal, toestel uit gezet en daarna de MijnGesprek weer geïnstalleerd met hetzelfde resultaat. Op zowel 4g als wifi hetzelfde resultaat. Wie weet raadt?

Helpdesk weet het ook niet

2 Reacties

Deel 2


Als de app van de iphone af wordt gehaald lijkt de app ook niet helemaal te wporden verwijders, de eerste keer als je de MijnGesprek start moet je de algemene voorwaarden accepteren op een schoon toestel, daarna komt dit scherm niet meer ook al verwijder je de app helemaal, dus blijft er toch iets achter is mijn conclusie. Ook het aanmeldscherm geldt dit voor bij ons op het toestel met de het probleem, dus ook een restant dat achter blijft en je niet kan vinden.



en de melding die maar niet weggaat

Reageer