Na een zeer lang lopend proces om over te stappen van ISDN naar KPN EEN, was ik in de veronderstelling dat mijn VASTE telefoonverbinding(met voicemail) gedeactiveerd was.
Vanmorgen kreeg ik een gesproken SMS dat ze de Voicemail gaan veranderen. Kijken op de website die aangegeven wordt in het bericht, zie ik alleen Alles in een en vaste telefonie. Geen KPN EEN.
Waarom krijg ik dan dit bericht?
Hi @Richard Bruijne ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Ik kan mij goed voorstellen dat de ontvangen sms voor verwarring zorgt. Waarschijnlijk hebt u een sms ontvangen over uw oude abonnement. Vandaar dat op de aangegeven website alleen Alles-in-1 en Vaste telefonie wordt uitgelicht.
Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en het telefoonnummer dat naar KPN ÉÉN is overgezet? Dan ga ik graag voor u op onderzoek ☺️ .
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Ik kan mij goed voorstellen dat de ontvangen sms voor verwarring zorgt. Waarschijnlijk hebt u een sms ontvangen over uw oude abonnement. Vandaar dat op de aangegeven website alleen Alles-in-1 en Vaste telefonie wordt uitgelicht.
Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en het telefoonnummer dat naar KPN ÉÉN is overgezet? Dan ga ik graag voor u op onderzoek ☺️ .
Bedankt vuur uw privé bericht @Richard Bruijne .
Ik zie dat u inderdaad een KPN ÉÉN abonnement heeft. Het is mij onverklaarbaar waarom u een sms hebt ontvangen dat verwijst naar Alles-in-1 en vaste telefonie pagina. U kunt de sms als niet verzonden beschouwen.
Voor het regelen van uw voicemail kunt u gebruik maken van de MijnGesprek app. Met de nieuwe MijnGesprek app beheert u zelf uw volledige telefoonverkeer. In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app leest u meer hierover.
Op de website van KPN leest u hier meer over en kunt u de app ook direct downloaden.
Ik zie dat u inderdaad een KPN ÉÉN abonnement heeft. Het is mij onverklaarbaar waarom u een sms hebt ontvangen dat verwijst naar Alles-in-1 en vaste telefonie pagina. U kunt de sms als niet verzonden beschouwen.
Voor het regelen van uw voicemail kunt u gebruik maken van de MijnGesprek app. Met de nieuwe MijnGesprek app beheert u zelf uw volledige telefoonverkeer. In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app leest u meer hierover.
Op de website van KPN leest u hier meer over en kunt u de app ook direct downloaden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.