Vraag

Doorverbinden met de Mijn Gesprek app

  • 8 January 2018
  • 8 reacties
  • 3292 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds kort zijn wij op onze smartphones overgestapt van de KPN Zapper app naar de Mijn Gesprek app.
Binnen de zapper app was het altijd mogelijk om een binnenkomend gesprek door te verbinden naar een collega, al dan niet met ruggespraak. Deze optie lijkt echter te zijn verdwenen uit de mijn gesprek app.

Hoe kunnen wij een binnenkomend gesprek doorverbinden naar een andere collega?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @BjornB,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed om te lezen dat jullie de overstap hebben gemaakt van de Zapper app naar de Mijn Gesprek app.
De functionaliteit 'doorschakelen' is ook onderdeel van de Mijn Gesprek app alleen werkt op dit moment nog niet.
As we speak is er een team achter de schermen aan het testen om ervoor te zorgen dat het op en top werkt. De verwachting is dat wij eind januari een update van de app pushen. Na deze update wordt de functionaliteit toegevoegd.

Tot die tijd kunt u de beheerportaal van KPN EEN gebruiken om het telefoonverkeer te beheren. Vanuit hier regelt u dus ook de interne doorschakeling.
Is dit inmiddels opgelost? Wij gebruiken 18 mobiele telefoons en 5 vaste. Alleen als ik een binnenkomend gesprek kan doorverbinden naar iemand anders (vast of mobiel) zullen wij overstappen
Zover bij ons bekend niet. Wij gebruiken de meest recente app op ios, maar kunnen niet doorverbinden middels de mijn gesprek app. Doorschakelen kan wel (als in: standaard mijn nummer doorzetten naar receptie of voicemail), maar wij willen graag doorverbinden als we een klant aan de lijn hebben en dit gesprek willen doorzetten naar een collega. Dit werkt overigens prima via de kpn een software integratie onder windows, maar direct op het toestel (of als je op apple werkt) kan dit niet.

Wellicht weet Rick hier meer over?
Is bij ons ook een veel voorkomende handeling. Wij moeten vaak een gesprek doorzetten naar een andere afdeling (vast en/of mobiel).
Gesprek doorverbinden is mogelijk, maar het vergt heel veel handelingen. KPN moet dit echt verbeteren, doorverbinden moet snel en makkelijk gaan.

Edit: hier een duidelijke handleiding: https://zakelijkforum.kpn.com/kpn-een-41/mijn-gesprek-handleiding-10905
Reputatie 5
Badge +3
Edit: hier een duidelijke handleiding: https://zakelijkforum.kpn.com/kpn-een-41/mijn-gesprek-handleiding-10905

Bedankt voor het verwijzen naar mijn handleiding 🙂... hopelijk help ik er weer een aantal mee.
We zijn aan het testen met de nieuwe "mijn gesprek" app van KPN aangezien de zapper-app vervalt per 30 Juni 2018. De zapper -app werkt al behoorlijk omslachting, doorverbinden, gesprek toevoegen, gesprek terugpakken e.d. maar de "Mijn gesprek" app werkt nog omslachtiger! Als eerste moet je altijd je toegangscode intoetsen (van de app), als je daarna wil doorverbinden moet je tot wel 10 handelingen verrichten om dit voor elkaar te krijgen. De 'niet storen' functie gebruiken wij ook erg veel, maar die schijnt helemaal te zijn vervallen in de "Mijn gesprek" app..
We werken op 7 filialen met KPN één +/- zo'n 80 toestellen, vast en mobiel en wij hopen echt dat "Mijn gesprek" app nog sterk wordt verbeterd en dat het verdwijnen van de zapper-app in ieder geval wordt uitgesteld.
De bereikbaarheid van onze bedrijven gaat er zo enorm op achteruit!
Is de "Mijn Gesprek" nog steeds verbeterd? Voorzie de nodige problemen als de "Zapper" app niet meer werkt

Reageer