Inloggen KPN ÉÉN MKB insight

  • 20 december 2016
  • 9 reacties
  • 7459 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • KPN Medewerker
  • 134 reacties
Klik hier om naar de inlogpagina te gaan. U komt dan in het onderstaande scherm:



Uw gebruikersnaam is het volledige emailadres waarop u uw KPN ÉÉN MKB factuur ontvangt. De eerste keer kunt u het wachtwoord leeglaten en direct klikken op “activeer account”. U ontvangt dan op dit emailadres een tijdelijk wachtwoord waarmee u kunt inloggen. Ik raad u aan om uw wachtwoord direct te wijzigen.

Heeft u vragen? Laat hieronder een bericht achter.

9 reacties

wie weet hoe kan ik gebruikersnamen kan toevoegen in de KPN EEN Insight portal, zodat ik direct kan zien over welke medewerker het gaat. (handig als je buiten bundel verbruikskosten aan de juiste medewerker wilt door belasten)
Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag Eric Sontag,

Welkom op ons forum.
Via beheer.kpneen.nl kunt u via het tabblad 'mobiel' de verbruikskosten per telefoonnummer inzien.
Bedankt voor je reactie Carah,

Het klopt wat je zegt, maar ik wil graag namen toevoegen aan de mobiele nummers, zodat ik weet wie verantwoordelijk is voor welke verbruikskosten. Waar moet ik dit uitvoeren?
Reputatie 4
Badge +1
Na het lezen van uw bericht ben ik ingelogd om te kijken.
Er is inderdaad een label wat ingevuld kan worden. Maar als ik het goed zie kunt u dit niet zelf.

Als u uw bedrijfsnaam, de telefoonnummers en de bijbehorende namen in een privébericht naar mij toe stuurt, dan zet ik ze via mijn systeem erbij.
Top Carah is verstuurd, heb je naast de 06 nr's nog een inlog nodig?
Hoi Carah, Ik heb zojuist nog een inlog van deze klant gekregen welke de volgende is.
https://beheer.voipit.nl

Hier heb ik de namen kunnen invoeren bij de mobiele nummers, komen ze nu dan ook in de portal van Calvi Insight?
Beste Carah,

In de beheer portaal https://beheer.voipit.nl heb ik bij veld "label" de gebruikersnamen ingevoerd en daarmee had ik gehoopt dat de namen ook inzichtelijk zouden worden in https://secure.calvi.nl/kpn_een/portal/
Hiermee had ik dan het buitenbundel verbruik direct kunnen koppelen aan de gebruiker i.p.v. aan een mobiel nummer. Deze namen zijn nog steeds niet zichtbaar geworden. Kan het zijn dat dit pas gebeurd bij het draaien van de nieuwe KPN EEN factuur?
Reputatie 4
Badge +1
Hi Eric,

Excuses voor mijn late reactie. Het klantnummer wat u mij gaf blijkt een klantnummer te zijn voor grootzakelijk. Daardoor kan ik zelf niet inloggen in uw omgeving.

De label die u heeft toegevoegd zou moeten werken. Er is op dit moment al een engineer voor u aan het kijken waarom het in uw beheeromgeving nog niet zichtbaar is.

Wordt vervolgd.
Bedankt Carah voor je reactie, ik wacht even af.

Reageer