KPN ÉÉN MKB - Voicemail op tijdschema

  • 17 maart 2017
  • 4 reacties
  • 1436 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • KPN Medewerker
  • 134 reacties
Volg de onderstaande stappen om uw belgroep(en) op basis van tijden door te schakelen naar de voicemail.

Beheerportaal
Ga naar beheer.kpneen.nl en log in.
Kunt u niet inloggen? Kies dan voor wachtwoord vergeten en voer uw contact e-mail adres in als gebruikersnaam. Er wordt dan een e-mail verzonden om uw wachtwoord te resetten.

Eenmaal in het beheerportaal kiest u voor Telefooncentrale.
Onder het tabblad Algemeen klikt u op Schema's.
In dit venster kunnen schema’s aangemaakt en verwijderd worden. Aangezien u een schema na het aanmaken niet kunt wijzigen, is het van belang dat de omschrijving duidelijk is.


1. Klik op + om een nieuw Tijdschema toe te voegen.
2. Geef aan op welke dag u gesloten bent en zet de herhaling op wekelijks.
4. Klik op Nieuwe periode+
3. Voer nu de tijden in waarop u geopend bent. Indien u op sommige dagen aparte openingstijden heeft dan is hier een nieuwe periode voor nodig.
4. Klik op opslaan en sluiten.


Kies voor Telefooncentrale en vervolgens voor Belgroep.
Selecteer de betreffende belgroep en klik op Doorschakelen.
Vink de optie Doorschakelen buiten werktijd aan en voer de extensie van uw voicemailgebruiker in. Selecteer vervolgens het gewenste tijdschema.


Uw voicemail is ingesteld. Is het niet gelukt of hebt u nog vragen?
Laat hieronder een bericht achter.

- Mobiel Tip: Tip voor beter bereik in het buitenland
- Mobiel Tip: Uw VoiceMail instellen voor Zakelijk Mobiel
- Mobiel Tip: Schade, verlies of diefstal van uw mobiel. Wat nu?!

4 reacties

Duidelijke omschrijving, echter heeft onze beheeromgeving de optie 'doorschakelen' niet bij belgroep staan. Enkel 'algemeen', 'agenten', 'geavanceerd' en 'nachtschakeling'. Hoe kan ik dan toch een voicemail doorschakelen/inschakelen?
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @ACH ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Tijdens de kerstdagen zijn wij niet actief geweest op het forum. Heeft u inmiddels via een andere ingang antwoord gekregen?

Ik ben ook even op onderzoek geweest en heb navraag gedaan bij mijn collega's van de servicedesk. Als u in uw beheeromgeving naar de Belgroep gaat, kiest u voor 'Nachtschakeling'. Daar kunt u hem het beste instellen op 'volg bedrijfsinstelling'. Vervolgens gaat u naar het tabblad 'Algemeen' en kiest u voor 'Schema's''. Hier stelt u de bestemming in.

Laat u mij weten of het is gelukt?
Is het ook mogelijk om 2 gesproken berichten in te stellen?
Heb 1 gesproken bericht voor als we gesloten zijn zodat deze via tijdschema afgespeeld kan worden.
En heb 1 gesproken bericht voor tijdens openingstijden als we vanwege drukte niet kunnen opnemen.

Hoor graag of dat mogelijk is want het lukt me nu niet in te stellen.
Heb KPN Een Zakelijk met een Belgroep met 4 telefoons en een voicemail ingesteld.

Groet Marieke
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @MariekeS ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Voor de zekerheid heb ik even navraag gedaan bij de servicedesk van KPN EEN. Het is zeker mogelijk om meerdere boodschappen in te spreken en op te slaan. Echter moet u wel zelf steeds de schakeling maken. Dus wanneer jullie bijvoorbeeld naar huis gaan moet u de voicemail die jullie gebruiken buiten openingstijden inschakelen.

Om dit te regelen en in te stellen kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de servicedesk van KPN EEN. Dan helpen mijn collega's u hier stap voor stap doorheen.

Reageer