Volg de onderstaande stappen om uw belgroep(en) op basis van tijden door te schakelen naar de voicemail.
Beheerportaal
Ga naar beheer.kpneen.nl en log in.
Kunt u niet inloggen? Kies dan voor wachtwoord vergeten en voer uw contact e-mail adres in als gebruikersnaam. Er wordt dan een e-mail verzonden om uw wachtwoord te resetten.
Eenmaal in het beheerportaal kiest u voor Telefooncentrale.
Onder het tabblad Algemeen klikt u op Schema's.
In dit venster kunnen schema’s aangemaakt en verwijderd worden. Aangezien u een schema na het aanmaken niet kunt wijzigen, is het van belang dat de omschrijving duidelijk is.
1. Klik op + om een nieuw Tijdschema toe te voegen.
2. Geef aan op welke dag u gesloten bent en zet de herhaling op wekelijks.
4. Klik op Nieuwe periode+
3. Voer nu de tijden in waarop u geopend bent. Indien u op sommige dagen aparte openingstijden heeft dan is hier een nieuwe periode voor nodig.
4. Klik op opslaan en sluiten.
Kies voor Telefooncentrale en vervolgens voor Belgroep.
Selecteer de betreffende belgroep en klik op Doorschakelen.
Vink de optie Doorschakelen buiten werktijd aan en voer de extensie van uw voicemailgebruiker in. Selecteer vervolgens het gewenste tijdschema.
Uw voicemail is ingesteld. Is het niet gelukt of hebt u nog vragen?
Laat hieronder een bericht achter.
- Mobiel Tip: Tip voor beter bereik in het buitenland
- Mobiel Tip: Uw VoiceMail instellen voor Zakelijk Mobiel
- Mobiel Tip: Schade, verlies of diefstal van uw mobiel. Wat nu?!
- KPN EEN MKB: Wat is VoIP?