Een klant van ons ervaart het probleem dat de KPN één Receptionist tool af en toe vastloopt. Ook zou de zoekfunctie niet naar behoren werken (deze zoekt minder effectief en vindt vaak zelfs geen resultaten). De klant heeft gevonden dat de Java cache legen het probleem tijdelijk oplost.
Zouden jullie en meer permanente oplossing kunnen bieden?
Alvast bedankt.
Wilt u mij overigens ook direct de gegevens van de contactpersoon op locatie sturen?
Het kan goed zijn dat we hiervoor een ticket aan moeten maken. Het is dan handig om een contactpersoon op locatie te kunnen benaderen.
Het kan goed zijn dat we hiervoor een ticket aan moeten maken. Het is dan handig om een contactpersoon op locatie te kunnen benaderen.
Goedemiddag @driesw ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het is natuurlijk altijd naar als de functionaliteiten niet naar behoren werken. Dat is niet de bedoeling. Daarentegen ben ik dan wel weer blij dat jullie zelf een tijdelijke oplossing hebben kunnen vinden. Natuurlijk zoek ik graag uit wat de permanente oplossing hiervoor is. Om gericht op onderzoek te gaan heb ik een aantal gegevens nodig. Wilt u mij in een privébericht het klantnummer, de bedrijfsnaam en de postcode + huisnummer van het aansluitadres sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het is natuurlijk altijd naar als de functionaliteiten niet naar behoren werken. Dat is niet de bedoeling. Daarentegen ben ik dan wel weer blij dat jullie zelf een tijdelijke oplossing hebben kunnen vinden. Natuurlijk zoek ik graag uit wat de permanente oplossing hiervoor is. Om gericht op onderzoek te gaan heb ik een aantal gegevens nodig. Wilt u mij in een privébericht het klantnummer, de bedrijfsnaam en de postcode + huisnummer van het aansluitadres sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.