Vraag

KPN ÉÉN tools - Zapper en beheer app

  • 29 June 2015
  • 3 reacties
  • 968 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik kan niet inloggen op de Zapper. Moet ik mij nog ergens voor aanmelden?

kenmerk WSO021929

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond HF, 

Zeker een goed idee om de KPN Zapper te gebruiken om op afstand uw telefoniezaken te regelen. U geeft aan niet in te kunnen loggen. Waarop loopt u precies vast? Welke melding krijgt u? 

U heeft een bevestigingsbrief ontvangen met daarin de inlogcodes voor de KPN Zapper. Heeft u KPN ÉÉN diensten? Dan kunt u uw vraag ook stellen aan uw persoonlijke accountmanager. Ik heb geen directe inzage in de informatie van KPN ÉÉN klanten. Voor alle andere zakelijke abonnementen van KPN bent u op het juiste adres! :-)

Bekijk hier ook de handleidingen van de KPN Toolbar/KPN Zapper: http://bit.ly/1HtbYux

Met vriendelijke groet,
Burhan
Namens mijn bedrijf maken we gebruik van de KPN beheer app.

Deze wilde ik op een 2e iPad installeren met mijn credentials. Helaas is mijn account geblokkeerd na 3 x het wachtwoord opvoeren.

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn wachtwoord kan resetten. Weet iemand met wie ik contact kan opnemen?

Alvast bedankt!

Gr,

Rudgiger Toikromo
Reputatie 7
Badge +11
Beste Rudgiger,

De Service Desk van KPN ÉÉN kan u helpen om het wachtwoord te resetten.

U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via het nummer 0800-0410, optie 1, optie 1.

Het is ook mogelijk om het verzoek per e-mail te sturen naar servicedesk-me@kpn.com.

Reageer