Vraag

KPN ÉÉN tools - Zapper en beheer app

  • 29 June 2015
  • 3 reacties
  • 973 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik kan niet inloggen op de Zapper. Moet ik mij nog ergens voor aanmelden?

kenmerk WSO021929

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Rudgiger,

De Service Desk van KPN ÉÉN kan u helpen om het wachtwoord te resetten.

U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via het nummer 0800-0410, optie 1, optie 1.

Het is ook mogelijk om het verzoek per e-mail te sturen naar servicedesk-me@kpn.com.
Namens mijn bedrijf maken we gebruik van de KPN beheer app.

Deze wilde ik op een 2e iPad installeren met mijn credentials. Helaas is mijn account geblokkeerd na 3 x het wachtwoord opvoeren.

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn wachtwoord kan resetten. Weet iemand met wie ik contact kan opnemen?

Alvast bedankt!

Gr,

Rudgiger Toikromo
Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond HF, 

Zeker een goed idee om de KPN Zapper te gebruiken om op afstand uw telefoniezaken te regelen. U geeft aan niet in te kunnen loggen. Waarop loopt u precies vast? Welke melding krijgt u? 

U heeft een bevestigingsbrief ontvangen met daarin de inlogcodes voor de KPN Zapper. Heeft u KPN ÉÉN diensten? Dan kunt u uw vraag ook stellen aan uw persoonlijke accountmanager. Ik heb geen directe inzage in de informatie van KPN ÉÉN klanten. Voor alle andere zakelijke abonnementen van KPN bent u op het juiste adres! :-)

Bekijk hier ook de handleidingen van de KPN Toolbar/KPN Zapper: http://bit.ly/1HtbYux

Met vriendelijke groet,
Burhan

Reageer