Beantwoord

KPN MijnGesprek Doorschakeling met Ruggespraak

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 502 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds kort werkt het doorschakelen niet meer naar behoren als ik een telefoon gesprek overneem met de Mijn Gesprek App.

 

Als ik kies voor Doorschakelen kan ik kiezen voor de volgende twee opties.
- Blind doorverbinden naar xx
- Met ruggespraak naar xx



Bij het doorverbinden met ruggespraak krijg ik de volgende melding op mijn iPhone 12:
- Stop en neem op
- stuur naar voicemail
- in wacht en neem op



Ik kies voor de optie: In wacht en neem op om met de persoon te spreken (de ruggespraak optie)  en te vertellen waar het over gaat.

 

Hierna krijg ik alleen de optie Samenvoegen en Wissel. Bij wissel pak ik de persoon weer op die gebeld heeft. En bij Samenvoegen zitten we in een call met 3 personen. Als ik dan kies voor ophangen is de gehele call beëindigd.

 

Ik weet dat voorheen de optie Stop en neem op, Stuur naar Voicemail en In wacht en neem op. Niet naar voren kwam maar je direct de persoon te spreken kreeg. 

 

Ik heb alle mogelijke opties getest om de persoon te bereiken met een ruggespraak optie maar helaas zonder resultaat. Nu moet ik er helaas elke keer voor kiezen de personen terug te laten bellen. En dat maakt de hele app overbodig wat ik niet wil.

 

Kan KPN de app updaten zodat dit weer gemaakt is? Mogelijk heeft het te maken dat iPhone ook een update heeft gehad in de afgelopen maanden en de samenwerking met de App niet meer soepel verloopt.

 

Als iemand dit wel werkend heeft gekregen houdt ik mij aanbevolen voor de opties.

icon

Beste antwoord door jeff 7 April 2022, 14:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Nogmaals bedankt voor het bijwerken! Meteen gemarkeerd als Best Answer. 👍

OPGELOST!

 

Bij het doorverbinden met ruggespraak kies je op je iPhone voor:
- in wacht en neem op

 

Schakel nu weer terug naar MijnGesprek en je zal nu een ruggespraak gesprek hebben met je collega.

 

Vervolgens kies je voor Doorverbinden > Blind doorverbinden en je zal zelf uit de call gehaald worden en de doorschakeling is een succes..

Reputatie 5
Badge +3

@jeff we zullen dit verder moeten uitzoeken. Het zou best te maken kunnen hebben met de laatste update van iOS.

Zou je in je profiel het klantnummer kunnen invullen, dan kan ik hier ook de gegevens erbij pakken.

Ik heb het klantnummer ingevuld, bedankt!

 

 

Top, thanks! Ik heb het ondertussen besproken met een specialist, en we zullen toch iets dieper op de materie moeten induiken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de gegevens van een contactpersoon (ben jij dit?)

Naam

Mobiel nummer

Bedrijfsnaam

@jeff we zullen dit verder moeten uitzoeken. Het zou best te maken kunnen hebben met de laatste update van iOS.

Zou je in je profiel het klantnummer kunnen invullen, dan kan ik hier ook de gegevens erbij pakken.

Ik heb het klantnummer ingevuld, bedankt!

 

 

Reputatie 5
Badge +3

@jeff we zullen dit verder moeten uitzoeken. Het zou best te maken kunnen hebben met de laatste update van iOS.

Zou je in je profiel het klantnummer kunnen invullen, dan kan ik hier ook de gegevens erbij pakken.

Reageer