Bij de uitleg door de KPN medewerker werkte alles goed ( volgens de uitleg in de handleiding ) maar nu een tweetal weken later kan ik in de app niet meer kiezen tussen welk nummer ik wil bellen - dwz ik kan kiezen vast of geen. Het overzichtsscherm ziet er nu ook iets anders uit dan in de handleiding - en als is hier iets in wil wijzigen krijg ik de melding : Bewerking mislukt U heeft niet de juiste rechten voor deze functie ..... HELP
Beste antwoord door Rashid
Hi @DIAC ,
Het is alweer een tijdje geleden dat wij contact hebben gehad.
Van wat ik heb begrepen was er op 8 januari een upgrade uitgevoerd op de MijnGesprek app. Vreemd dat u nog steeds problemen ervaart. Ik durf niet te zeggen of dit alles met elkaar samenhangt.
Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen om vervolgens door te verbinden met een KPN EEN collega maar kreeg telkens een in gesprekstoon te horen. Ik adviseer u om rechtstreeks contact met hen op te nemen. U kunt bellen naar 0800-0410.
Bekijk origineel
Het is alweer een tijdje geleden dat wij contact hebben gehad.
Van wat ik heb begrepen was er op 8 januari een upgrade uitgevoerd op de MijnGesprek app. Vreemd dat u nog steeds problemen ervaart. Ik durf niet te zeggen of dit alles met elkaar samenhangt.
Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen om vervolgens door te verbinden met een KPN EEN collega maar kreeg telkens een in gesprekstoon te horen. Ik adviseer u om rechtstreeks contact met hen op te nemen. U kunt bellen naar 0800-0410.