KPN EEN MKB

Telefoonboek vullen via de online beheeromgeving van KPN EEN MKB

  • 19 March 2020
  • 0 reacties
  • 1438 keer bekeken
Telefoonboek vullen via de online beheeromgeving van KPN EEN MKB
Reputatie 5
Badge +5

Bijgewerkt: maart 2021

Voor u als ondernemer is een overzichtelijk telefoonboek met uw zakelijk contacten natuurlijk erg belangrijk. Zo kunt u snel schakelen met uw klanten, werknemers en leveranciers.

In deze blog leggen wij uit hoe u het telefoonboek van uw KPN EEN MKB abonnement het beste kunt vullen.

Online Telefooncentrale

Het beheren van uw telefoonboek k doet u in uw Telefooncentrale, dit is de online beheeromgeving van uw KPN EEN MKB abonnement. U kunt inloggen op uw telefooncentrale via uw MijnKPN Zakelijk omgeving. Volg daarvoor de volgende stappen.

  1. Log in op MijnKPN Zakelijk
  2. Ga naar 'Mijn producten'
  3. Klik onder 'Telefooncentrale' op 'Beheer en instellingen'

 

Telefoonboek vullen

Voor het toevoegen van nummer aan telefoonboek via uw online Telefooncentrale vind u hieronder de werkinstructie.

Telefoonboek vullen via Telefooncentrale beheer.

 

Log in via mijn KPN zakelijk en klik op Telefooncentrale.

Klik op de tegel Telefoonboek

 

 

Klik op Nummer toevoegen

 

 

Er opent een nieuw scherm. Vul de naam en het nummer in en klik op Nummer toevoegen.

 

 

Telefoonboek opnieuw inladen

Het kan voorkomen dat het telefoonboek niet meer werkt op uw vaste toestel/handset. Haal in dat geval het toestel even van de stroom af. Bij een handset kunt u de batterij er even uithalen. na het opstarten haalt de telefoon het telefoonboek weer opnieuw op.

Tip: Check van tijd tot tijd of alle nummers nog up-to-date zijn en gebruik herkenbare namen bij het invoeren van een contact.

Kijk hier voor meer informatie over het instellen van uw telefooncentrale

 


 

Interessant voor u:


0 reacties

Geen reactie

Reageer