Als ik een verkortkies telefoonnummer wil terugbellen vanuit de Mijn Gesprek app, belt deze naar het verkorte kiesnummer (50 bijvoorbeeld). Dit is dan een ongeldige invoer waar de volgende tekst op mijn scherm verschijnt:
FOUT BIJ UITVOEREN
VERZOEK ONBEKENDE FOUT
SLUIT
het originele nummer is dan ook niet zichtbaar in mijn lijst van recente gesprekken, waardor ik niet direct kan terugbellen.
HELP
Hi @Munk ,
Bedankt voor het aangeven welke problemen u ervaart met de MijnGesprek app. Ik zal uw bericht doorsturen naar de productmanager en vervolgens zal hij samen met het team de oorzaak van het probleem gaan analyseren.
In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app worden veel voorkomende problemen over de app besproken en staan er oplossingen. Mocht uw antwoord daar niet bijstaan mag u uiteraard de vraag daar noteren 🙂 .
Bedankt voor het aangeven welke problemen u ervaart met de MijnGesprek app. Ik zal uw bericht doorsturen naar de productmanager en vervolgens zal hij samen met het team de oorzaak van het probleem gaan analyseren.
In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app worden veel voorkomende problemen over de app besproken en staan er oplossingen. Mocht uw antwoord daar niet bijstaan mag u uiteraard de vraag daar noteren 🙂 .
Beste @Munk ,
Het lijkt erop alsof u vanuit de MijnGesprek app dan uitbelt via uw mobiele nummer (native dialer). Uw mobiel / het mobiele netwerk weet natuurlijk niet wat bijv. het nummer 50 moet zijn. Bij uitgaand bellen dient u in dit geval te kiezen voor 'Bel via Centrale' of 'Centrale belt mij terug'. Hierdoor vindt de oproep plaats via de KPN EEN centrale en gaat het gesprek wel goed.
Mocht uw mobiele telefoon geïntegreerd zijn met vaste telefonie (VastMobiel) dan zou het wel zo moeten werken en ligt het probleem ergens anders.
Het lijkt erop alsof u vanuit de MijnGesprek app dan uitbelt via uw mobiele nummer (native dialer). Uw mobiel / het mobiele netwerk weet natuurlijk niet wat bijv. het nummer 50 moet zijn. Bij uitgaand bellen dient u in dit geval te kiezen voor 'Bel via Centrale' of 'Centrale belt mij terug'. Hierdoor vindt de oproep plaats via de KPN EEN centrale en gaat het gesprek wel goed.
Mocht uw mobiele telefoon geïntegreerd zijn met vaste telefonie (VastMobiel) dan zou het wel zo moeten werken en ligt het probleem ergens anders.
Marvinh,
Dit probleem is inmiddels opgelost.
Munk
Dit probleem is inmiddels opgelost.
Munk
Hi buddy, did check the code attached to the front of number before?
Regards,
N. Smith
Regards,
N. Smith
Regards,
N. Smith
https://appvalley.biz/
https://9apps.pro/
https://pandahelper.biz/
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.