Beantwoord

voicemail KPN Een

  • 16 May 2018
  • 2 reacties
  • 257 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om onze voicemail aan te zetten na 4x overgaan of bij in gesprek?
Ik heb alles al geprobeerd wat hier op het forum stond, wachtwoord is aangemaakt en de boodschap is ingesproken. Die zie ik ook wel terug in de beheer omgeving en volgens mij staan alle vinkjes goed in de beheer omgeving maar als ik bel naar de zaak dan blijft hij overgaan en uiteindelijk krijg ik dan te horen dat de lijn niet beantwoord wordt?

Hoe krijg ik dit voor elkaar?
icon

Beste antwoord door Mohammad 22 May 2018, 16:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @bokhovenijverdal, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Als alles goed staat ingesteld zou het inderdaad moeten werken, ik zoek graag voor u uit waarom dit nu niet zo is. Daarvoor heb ik een aantal gegevens nodig in een privébericht: bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN. Wellicht kan @marvinh meekijken? 😄
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Ellen, bedankt voor de gegevens.

We zagen twee dingen:
1. Na 5 keer overgaan ging het over naar de volgende agent. In totaal zitten er twee agenten in de belgroep. dit hebben we laten staan.
2. We hebben nu ingesteld dat het na 20 seconden (is vergelijkbaar met 4 keer overgaan) naar de voicemail doorschakelt.

Als dit te kort is, hoor ik het graag, dan kunnen we het verlengen.

Reageer