Goedemiddag @Velthoven1 , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Waarom VPN niet werkt kan ik vanuit hier niet zien. Als u wilt dat de Experiabox een firmware update ophaalt kunt u deze voor zo'n 5 min van de stroom halen en opnieuw aansluiten. Als het niet lukt kunt u eventueel nog vellen met de KPN EEN MKB servicedesk via 0800-0403. Ik hoor graag of de reset geholpen heeft. 🙂
Waarom VPN niet werkt kan ik vanuit hier niet zien. Als u wilt dat de Experiabox een firmware update ophaalt kunt u deze voor zo'n 5 min van de stroom halen en opnieuw aansluiten. Als het niet lukt kunt u eventueel nog vellen met de KPN EEN MKB servicedesk via 0800-0403. Ik hoor graag of de reset geholpen heeft. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.