Telefonisch contact: geen kennis van zaken.
Eindelijk iemand aan de telefoon, we hebben geen legitimatie bij de hand.
Worden niet teruggebeld.
Iemand bij KPN klantvriendelijk?
Goedemorgen @Aquarius hotel ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u via de telefoon niet verder komt.
Natuurlijk help ik u graag verder. Wat is er precies aan de hand?
Wilt u mij ook direct in een privébericht uw klantnummer, postcode + huisnummer, de naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u via de telefoon niet verder komt.
Natuurlijk help ik u graag verder. Wat is er precies aan de hand?
Wilt u mij ook direct in een privébericht uw klantnummer, postcode + huisnummer, de naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.