Vraag

ata Grandstream

  • 1 November 2018
  • 3 reacties
  • 256 keer bekeken

Via jullie webshop een ATA Grandstream HT802 aangeschaft om een analoog toestel naar buiten te kunnen laten bellen via Voip van KPN Een maar als ik alles aansluit krijg ik geen verbinding. Moet de ATA nog aangemeld worden en zo ja hoe doe ik dat?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Chris Grootendorst ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u deze vraag stelt. Het klopt helemaal dat de ATA nog aangemeld moet worden.
Ik kan hiervoor een ticket aanmaken, zodat een collega van de 2e lijn de ATA aan kan melden.

Wil u mij in een privébericht het klantnummer van KPN EEN MKB, de bedrijfsnaam en een contact telefoonnummer sturen?

Via jullie webshop een ATA Grandstream HT802 aangeschaft om een analoog toestel naar buiten te kunnen laten bellen via Voip van KPN Een maar als ik alles aansluit krijg ik geen verbinding. Moet de ATA nog aangemeld worden en zo ja hoe doe ik dat?

Ik heb dezelfde vraag / probleem. 

Graag advies

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @micas , 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het klopt helemaal dat de ATA nog aangemeld moet worden. Zoals u ongetwijfeld gelezen heeft moet er een ticket aangemaakt worden. Dit kan ik voor u doen (aan de hand van onderstaande gegevens), maar u kunt natuurlijk ook zelf met de collega's schakelen om dit te regelen. Dit kan telefonisch of via de chat. Het nummer en optie om een chat te starten staat op de Service & Contactpagina.

Als ik het ticket voor u moet maken wil ik u vragen om mij een privébericht te sturen het klantnummer van het KPN EEN MKB pakket, de bedrijfsnaam, uw voorletters en achternaam en een contact telefoonnummer (mobiel)?

Reageer