Vraag

Interne nummers werken niet meer

  • 26 April 2019
  • 2 reacties
  • 293 keer bekeken

Vorige week kon een medewerker niet meer bellen via de interne nummers bij KPN1, terwijl nummers wel zichtbaar zijn bij de MijnGesprek app. Hij kon via het interne nummer wel gebeld worden. Volledige uitgaande nummers kan hij wel bellen.
Inmiddels kunnen alleen nog de vaste toestellen bellen met de interne nummers. KPN is er mee bezig, maar tot nu toe zonder succes. Heb ik een vraag betreffende het telefoonboek bij MijnGesprek, daar staan alle verkorte nummers van de medewerkers en afdelingen in, hoe kan ik bij die interne nummers ook het "echte' nummer vermelden, zodat men elkaar toch makkelijker
kan bellen?

2 reacties

Helaas is ons probleem, het bellen van interne nummers via een mobiel, nog steeds niet opgelost.
Volgens mij werkt het nog maar bij 1 van de 17 mobiele telefoons die wij hebben.

Bij het bellen verschijnt bij alle telefoons waar het NIET meer werkt een symbooltje met HD voor de tekst "Bellen", de ene telefoon die wel nog werkt heeft dat niet.

Dat met die telefoonnummers moet ik nog naar gaan kijken.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @TheoM,

Begrijp ik goed dat het probleem inmiddels is opgelost. Hebt u al in de handleiding van de MijnGesprek app gekeken of dit mogelijk is? Als ik het goed lees is dit uw vraag: 'Is het mogelijk om bij de interne nummers in de MijnGesprek app ook de normale telefoonnummers te vermelden?'

In het topic Handleiding - KPN ÉÉN MijnGesprek heeft een business partner van KPN de handleiding geplaatst.. Ik zal zelf ook schakelen met mijn collega's van de afdeling KPN EEN. Zodra ik antwoord heb laat ik het u weten.

Reageer