Ik heb via de telefooncentrale instellingen de telefoonboek ingevuld, echter als ik op de knop Tel.B. klik krijg ik onder alle contacten niet de nummers te zien.
Hoe los ik dit op?
Goedemiddag @AVVSDZ ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik het goed begrijp heeft u een telefoonboek via de online centrale aangemaakt en wilt u deze nu op het toestel gebruiken, toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct weet hoe dit in elkaar steekt. Ik zoek het uiteraard graag uit. Nu is mijn eerste vraag: heeft u het toestel, na het aanmaken van het telefoonboek, al gereset?
Daarmee gaat het toestel namelijk de instellingen opnieuw ophalen en zou het telefoonboek in geladen moeten worden.
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik het goed begrijp heeft u een telefoonboek via de online centrale aangemaakt en wilt u deze nu op het toestel gebruiken, toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct weet hoe dit in elkaar steekt. Ik zoek het uiteraard graag uit. Nu is mijn eerste vraag: heeft u het toestel, na het aanmaken van het telefoonboek, al gereset?
Daarmee gaat het toestel namelijk de instellingen opnieuw ophalen en zou het telefoonboek in geladen moeten worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.