KPN ÉÉN MKB - Voicemail inspreken


Badge +1
  • KPN Medewerker
  • 134 reacties
Voicemailberichten, fantastische dingen. Maar hoe spreken we ze in en waar kunnen we de instellingen beheren?

U belt 1233 om uw voicemail in te spreken. De dame aan de andere kant van de telefoon vraagt u dan om uw pincode. Via beheer.kpneen.nl kunt u uw pincode wijzigen. Klik hier voor meer informatie.

Zodra u uw boodschap heeft ingesproken staat deze opgeslagen bij uw gebruiker in het beheerportaal. Zo kan iedere gebruiker meerdere berichten inspreken en bewaren.

Ga naar beheer.kpneen.nl en log in. Kunt u niet inloggen? Kies dan voor wachtwoord vergeten en voer uw contact e-mail adres in als gebruikersnaam. Er wordt dan een e-mail verzonden om uw wachtwoord te resetten.

Eenmaal ingelogd klikt u op Gebruikers en kiest u de gebruiker waarop u de voicemail heeft ingesproken. In het linkermenu selecteert u Begroetingen, zodra u dit heeft gedaan ziet uw rechts het ingesproken bericht met de datum en de tijd waarop deze is ingesproken. Het is ook mogelijk om een audiobestand via het beheerportaal te uploaden. Via de knop nieuwe begroeting kunt u bestanden vanaf uw computer in het portaal plaatsen.


Klik hier voor een voicemail voor uw hele bedrijf.

0 reacties

Geen reactie

Reageer