Beantwoord

KPN EEN Receptionist webapp...

  • 24 October 2017
  • 4 reacties
  • 970 keer bekeken

Vanaf deze morgen 8:00 uur is de webapp Receptionist binnen Broadsoft niet bereikbaar.
Er werd aan gewerkt. Is er inmiddels meer informatie wanneer deze dienst weer gebruikt kan gaan worden?
icon

Beste antwoord door wepanederland 25 October 2017, 09:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @wepanederland, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Wat ik heb begrepen is dat dit probleem al snel verholpen was, zo rond 09.00 uur vanmorgen. Lukt het weer om de dienst te gebruiken? Ik help u graag verder als het nog niet in orde is.
Helaas kunnen wij nog steeds niet inloggen!
Onze receptie heeft het systeem de hele dag niet kunnen gebruiken.

Foutmelding:
Real time event delivery is not configured correctly.
Please contact your service provider.

Met vriendelijke groet,
John Giesen
WEPA Nederland B.V.
Vanaf deze morgen deed hij het weer.
Gisteren dus de hele dag niet kunnen gebruiken, zeer lastig voor onze telefonistes geweest.

Met vriendelijke groet,
John Giesen
WEPA Nederland B.V.
Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen John,

Ik was nu toevallig het probleem aan het onderzoeken op uw aansluiting. Daarbij heb ik nog niets gedaan, fijn om te horen dat het weer werkt! De storing was gisterochtend van korte duur, erg jammer dat de dienst er bij jullie zolang uit heeft gelegen. 🙁

Bedankt voor uw terugkoppeling!

Reageer