KPN en de Paarse krokodil. Door medewerkers van het kastje naar de muur, maar niemand die een beslissing (durft) te nemen

  • 25 April 2018
  • 1 reactie
  • 373 keer bekeken

Beste mensen.
Ik moet even mijn verhaal kwijt. De situatie: Wij hebben een biologisch melkveebedrijf in het buitengebied in Noordoost-Brabant. Wij ontvangen veel bezoekers voor rondleidingen en vergaderingen.
Tot vorige maand hadden wij een zakelijk ondernemerspakket met internet en vaste telefoonlijn van KPN. Mobiele telefoons (4x) en digitenne (2x) apart.
Ca. een maand geleden zijn wij gebeld of we de 2 digitenne aansluitingen niet wilde omzetten naar 1 interactieve tv aansluiting. Ofwel Kpn compleet met de voordelen van dubbel zoveel data enz enz.
Dat hebben we gedaan. De monteur heeft bij het aansluiten van de interactieve modem het bestaande ondernemrspakket met (via splitter aparte) vaste lijn afgesloten, want dit kan niet gelijktijdig met KPN compleet draaien op de ADSL lijn die wij hebben.
Meteen een probleem want de storingsmeldingen van de melkrobot komen binnen op de vaste lijn.
Inmiddels vaste lijn toegevoegd aan Kpn compleet, maar het internet is verschrikkelijk zeker in combinatie met tv (6mb komt binnen). Een ramp met studerende kinderen die alles op de computer maken en versturen.

De monteur gaf aan dat de Kpn dit nooit had mogen verkopen op ons adres. Terug naar ondernemerspakket kan niet want een vaste lijn met splitter wordt niet meer gedaan.
De monteur heeft contact gehad met de afdeling "ïnternet buitengebied over SIB4G".
Ik werd blij gemaakt met de mededeling dat wij daarvoor in aanmerking komen en dat hij ons had aangemeld. Het enige nadeel was dat het op dat moment nog niet mogelijk was en dat dit pas vanaf 25/4 verder werd uitgerold over het land. Oké drie weken ellende, maar licht aan het einde van de tunnel.
Vandaag gebeld met de vraag wat de planning van internet buitengebied is. Dat is dus niet duidelijk. Niemand bij Kpn kan aangeven wat de planning is. Jörg Kramer of iemand van de planning is niet te spreken.
Met deze simpele vraag wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. mevrouw doe de check en laat uw gegevens achter, dan laten wij u weten wanneer we zover zijn. Dan geef ik netjes aan. Dat heb ik al gedaan, maar ik heb een groot probleem. Het kost me handen vol geld. Volgens de monteur had dit zo nooit verkocht mogen worden en terug naar het ondernemerspakket is niet mogelijk.
En verder wordt aangeboden "We kunnen een monteur sturen, want u heeft onstabiel netwerk". Natuurlijk is de monteur voor de zoveelste keer welkom, maar het probleem wordt niet opgelost.
De heer Jörg Kramer die onder iedere brief staat (van telefonie en internet) is niet aan de lijn te krijgen of iemand van de planning buitengebied ook niet.

WAAROM KOM JE VIA CHAT, MAIL OF TELEFOON NIET VERDER DAN EEN VRIENDELIJKE MEDEWERKER?
WAAROM WORDT MIJN PROBLEEM NIET IN BEHANDELING GENOMEN DOOR IEMAND DIE ER IETS AAN KAN DOEN?

De service is echt ongelooflijk slecht. Ik snap de 8 die ze scoren bij de consumentenbond dan ook echt niet.

Ik zit met mijn handen in het haar.
Echt heel spijtig voor een trouwe klant die alle diensten van kpn afneemt.

Gr Ana

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Wij hebben een biologisch melkveebedrijf in het buitengebied in Noordoost-Brabant.
Auch... Daar begint het al. Hier had inderdaad dit pakket niet voor aangevraagd mogen worden. Begrijp ik nu goed dat u tot op heden nog geen diensten heeft??

Dat staat ontzettend lelijk en ik wil u heel graag uit de brand helpen! 🚒
Mag ik alstublieft in een privébericht uw postcode en huisnummer ontvangen? En staat het abonnement op de naam Kolluks Hofke? Dan kan ik direct aan de slag!

Reageer