Beantwoord

Mijn Gesprek app - uitgaand nummer kiezen - foutmelding

  • 13 December 2018
  • 7 reacties
  • 760 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Rijzende ster
  • 29 reacties
Wij zijn recent met mobiel bellen overgestapt op KPN een en dus willen ook de mijn gesprek app gebruiken.
Bij de uitleg door de KPN medewerker werkte alles goed ( volgens de uitleg in de handleiding ) maar nu een tweetal weken later kan ik in de app niet meer kiezen tussen welk nummer ik wil bellen - dwz ik kan kiezen vast of geen. Het overzichtsscherm ziet er nu ook iets anders uit dan in de handleiding - en als is hier iets in wil wijzigen krijg ik de melding : Bewerking mislukt U heeft niet de juiste rechten voor deze functie ..... HELP
icon

Beste antwoord door Rashid 19 February 2019, 16:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @DIAC,

Wilt u mij een privé bericht sturen met het mobiel telefoonnummer waarop je bereikbaar bent? Dan zorg ik ervoor dat u in contact komt met een helpdesk medewerker.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @DIAC,

Bedankt voor het sturen van uw telefoonnummer. Ik heb u zojuist proberen te bellen maar kreeg geen gehoor en in de voicemail hoorde ik ook een andere naam dan waarmee u uw privé bericht afsluit.

In de tussentijd ben ik uiteraard wel verder op onderzoek gegaan en heb ik contact opgenomen met KPN EEN helpdesk. Van wat ik heb begrepen is het een bekend probleem waar wel een oplossing voor is.

Mocht u gebruik maken van een iPhone kunt u de volgende stappenplan volgen:
  1. Ga naar Instellingen
  2. Ga naar Privacy
  3. Ga naar Contacten
  4. Activeer MijnGesprek App
Laat u mij weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Badge
ik zal zo ff kijken - zou nu nog een keer kunnen bellen want ik ben wel benieuw welke voicemail melding u ontvangt
Reputatie 1
Badge
dit staat reeds aan bij mijn iphone - dus verder niet gelukt
Reputatie 5
Badge +10
Fijn dat we elkaar zojuist even hebben gesproken @DIAC 🙂.

Zoals besproken er is sinds de laatste update een bug in de app gekomen waardoor er bij verschillende gebruikers problemen zijn veroorzaakt. Het probleem is dus bekend bij ons en mijn collega's zijn druk bezig met een oplossing. Mocht u nog andere vragen hebben, stel ze gerust.
Reputatie 1
Badge
Fijn dat we elkaar zojuist even hebben gesproken @DIAC 🙂.

Zoals besproken er is sinds de laatste update een bug in de app gekomen waardoor er verschillende gebruikers problemen zijn veroorzaakt. Het probleem is dus bekend bij ons en mijn collega's zijn druk bezig met een oplossing. Mocht u nog andere vragen hebben, stel ze gerust.

Beste Rashid,
ondertussen zijn we alweer een tijdje verder - maar in mijn app is niets veranderd t.o.v. bovenstaande. Ik heb ook geprobeerd om met de app open mijzelf vanaf een andere telefoon te bellen maar dat gaat geheel buiten de app om , dus doorschakelen oid lukt ook niet. Misschien dat dit alles samenhangt ?!
Hoor het graag!
Reputatie 5
Badge +10
Hi @DIAC,

Het is alweer een tijdje geleden dat wij contact hebben gehad.

Van wat ik heb begrepen was er op 8 januari een upgrade uitgevoerd op de MijnGesprek app. Vreemd dat u nog steeds problemen ervaart. Ik durf niet te zeggen of dit alles met elkaar samenhangt.

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen om vervolgens door te verbinden met een KPN EEN collega maar kreeg telkens een in gesprekstoon te horen. Ik adviseer u om rechtstreeks contact met hen op te nemen. U kunt bellen naar 0800-0410.

Reageer