Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Vraag

MijnGesprek App start niet meer op, blijft hangen bij opstarten


Wij krijgen de MijnGesprek App niet meer gestart op een Iphone 7 64gb met de laatste IOS software, Zapper hebben wij verwijderd, Mijn gesprek eraf gehaal, toestel uit gezet en daarna de MijnGesprek weer geïnstalleerd met hetzelfde resultaat. Op zowel 4g als wifi hetzelfde resultaat. Wie weet raadt?

Helpdesk weet het ook niet

5 Reacties

Deel 2


Als de app van de iPhone af wordt gehaald lijkt de app ook niet helemaal te worden verwijderd. De eerste keer als je de MijnGesprek app start moet je de algemene voorwaarden accepteren op een schoon toestel, daarna komt dit scherm niet meer ook al verwijder je de app helemaal, dus blijft er toch iets achter is mijn conclusie. Ook het aanmeldscherm geldt dit voor bij ons op het toestel met de het probleem, dus ook een restant dat achter blijft en je niet kan vinden.



en de melding die maar niet weggaat
Reputatie 4
Badge +3
Hi @artphil,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Wat jammer dat u problemen ervaart met de MijnGesprek app. Het is voor mij onverklaarbaar waarom u niet kunt inloggen in de app. Hebt u al geprobeerd om de app op een ander toestel te installeren?
Ja natuurlijk op een anders toestel, daar is niets mis mee, maar hoe verwijder je alle gegevens van de MijnGesprek App van het toestel was mijn vraag.
Reputatie 4
Badge +3
artphil schreef:

Wij krijgen de MijnGesprek App niet meer gestart op een Iphone 7 64gb met de laatste IOS software, Zapper hebben wij verwijderd, Mijn gesprek eraf gehaal, toestel uit gezet en daarna de MijnGesprek weer geïnstalleerd met hetzelfde resultaat. Op zowel 4g als wifi hetzelfde resultaat. Wie weet raadt?

Helpdesk weet het ook niet



Hi @artphil,

De gemarkeerde quote was de enige vraag welke ik in dit topic had gelezen. Daar kon ik niet uit ophalen dat je gegevens van de MijnGesprek app wilde verwijderen uit je toestel.

Want je kunt doen is de cookies van je toestel te verwijderen. Op de website van de consumentenbond staan instructies voor het verwijderen van cookies op je mobiel.

Vervolgens kun je de privacy-instellingen op je mobiel aanpassen en daarmee zorg je voor meer privacy.