Telefoon abonnement aangevraagd
Goede avond ik heb vorige week een zakelijke abonnement aangevraagd maar heb daar nog geen bericht van gehad
Ook niet in de e-mail? Maandag is er weer een KPN medewerker aanwezig, die kan voor je in de systemen duiken.
Hi @Roxx ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Leuk dat u een zakelijk abonnement hebt aangevraagd bij KPN. Welk abonnement hebt u aangevraagd en hebt u inmiddels al de bevestiging voor aanvraag ontvangen? Mocht u nog geen aanvraag hebben ontvangen ga ik hier achteraan voor u. Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, de naam contractant en welk abonnement u hebt aangevraagd?
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Leuk dat u een zakelijk abonnement hebt aangevraagd bij KPN. Welk abonnement hebt u aangevraagd en hebt u inmiddels al de bevestiging voor aanvraag ontvangen? Mocht u nog geen aanvraag hebben ontvangen ga ik hier achteraan voor u. Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, de naam contractant en welk abonnement u hebt aangevraagd?
Hi @Roxx ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀
Het is een goede keus om uw vraag hier te plaatsen. Ik help u graag verder.
Als ik het goed begrijp heeft u een abonnement voor telefonie aangevraagd, maar heeft u verder niks vernomen, toch?
Vermoedelijk heeft u de aanvraag via de website geplaatst. Als dat het geval is wordt u naar aanleiding van de bestelling gebeld om alles te controleren. Nu is het mij nog niet duidelijk of het om mobiele of vaste telefonie gaat? En gaat het om een geheel nieuw nummer of een bestaand nummer dat naar KPN gehaald wordt?
Wilt u mij in een privébericht de postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf, voorletters en achternaam van de contactpersoon en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen waarmee u de aanvraag geplaatst heeft?
adresgegevens van het park (postcode + huisnummer)en het gewenste aantal TV aansluitingen sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀
Het is een goede keus om uw vraag hier te plaatsen. Ik help u graag verder.
Als ik het goed begrijp heeft u een abonnement voor telefonie aangevraagd, maar heeft u verder niks vernomen, toch?
Vermoedelijk heeft u de aanvraag via de website geplaatst. Als dat het geval is wordt u naar aanleiding van de bestelling gebeld om alles te controleren. Nu is het mij nog niet duidelijk of het om mobiele of vaste telefonie gaat? En gaat het om een geheel nieuw nummer of een bestaand nummer dat naar KPN gehaald wordt?
Wilt u mij in een privébericht de postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf, voorletters en achternaam van de contactpersoon en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen waarmee u de aanvraag geplaatst heeft?
adresgegevens van het park (postcode + huisnummer)en het gewenste aantal TV aansluitingen sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.