Vraag

Telefoon abonnement aangevraagd

  • 30 September 2017
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Goede avond ik heb vorige week een zakelijke abonnement aangevraagd maar heb daar nog geen bericht van gehad

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ook niet in de e-mail? Maandag is er weer een KPN medewerker aanwezig, die kan voor je in de systemen duiken.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @Roxx,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Leuk dat u een zakelijk abonnement hebt aangevraagd bij KPN. Welk abonnement hebt u aangevraagd en hebt u inmiddels al de bevestiging voor aanvraag ontvangen? Mocht u nog geen aanvraag hebben ontvangen ga ik hier achteraan voor u. Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, de naam contractant en welk abonnement u hebt aangevraagd?
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Roxx,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀
Het is een goede keus om uw vraag hier te plaatsen. Ik help u graag verder.

Als ik het goed begrijp heeft u een abonnement voor telefonie aangevraagd, maar heeft u verder niks vernomen, toch?

Vermoedelijk heeft u de aanvraag via de website geplaatst. Als dat het geval is wordt u naar aanleiding van de bestelling gebeld om alles te controleren. Nu is het mij nog niet duidelijk of het om mobiele of vaste telefonie gaat? En gaat het om een geheel nieuw nummer of een bestaand nummer dat naar KPN gehaald wordt?

Wilt u mij in een privébericht de postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf, voorletters en achternaam van de contactpersoon en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen waarmee u de aanvraag geplaatst heeft?

adresgegevens van het park (postcode + huisnummer)en het gewenste aantal TV aansluitingen sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Roxx,

Ik zie dat je dubbele aandacht krijgt!
Rashid en ik hebben (zonder het van elkaar te weten) u zojuist tegelijkertijd een bericht gestuurd.
U kunt het privébericht met de gegevens naar mij of naar Rashid sturen, zodat wij op onderzoek kunnen gaan.

Reageer