Wisselgesprek staat aan en werkt. Als een tweede lijn binnen komt, kan ik kiezen om te weigeren
De tweede lijn hoort echter helemaal niks, geen overgangstoon en geen voicemail bericht. Die komt “zomaar” in de voicemail terecht wat verwarrend werkt
Hi @Heering ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Het lijkt alsof uw telefoonnummer doorgeschakeld staat naar voicemail bij in bezet. Hebt u al naar de instellingen gekeken?
Wilt u mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Ik ben namelijk erg benieuwd wat voor abonnement u hebt.
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Het lijkt alsof uw telefoonnummer doorgeschakeld staat naar voicemail bij in bezet. Hebt u al naar de instellingen gekeken?
Wilt u mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Ik ben namelijk erg benieuwd wat voor abonnement u hebt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.