Beantwoord

Wachtend op een credit sinds 2015

  • 17 May 2017
  • 16 reacties
  • 670 keer bekeken

Ons bedrijf heeft sinds eind 2014 Kpn één. Omdat KPN niet kon leveren wat ze qua snelheid hadden aangeboden hebben ze bij ons ook SDSL verbindingen neergelegd. Naast ons internet. Deze SDSL verbinding zou ons niets kosten.

Hij staat sinds 2014 wel op de factuur. Dat kon niet anders... wat wel kon was een credit zie de mail hieronder:

Van: Service Desk KPN ÉÉN
Verzonden: vrijdag 16 januari 2015 12:58
Aan: *gemodereerd*
CC: Steven Nauta | Fryslân Ring; *gemodereerd*
Onderwerp: RE: Uw factuur KPN EEN

Geachte heer Terpstra,


Hiermee reageer ik op uw bericht waarin u aangeeft dat de afgesproken korting op uw DSL verbinding niet verwerkt is op de factuur. Ik vind het erg vervelend dat u op deze manier kennis heeft gemaakt met KPN. Mijn excuses hiervoor.
Graag informeer ik u verder. De afdeling facturering heb ik gevraagd om m.i.v. februari de afgesproken maandelijkse korting te verrekenen. Aangezien momenteel de facturen januari worden aangemaakt, heb ik ook het verzoek gedaan om de maanden november, december en januari en de eenmalige korting met terugwerkende kracht te verrekenen. Ik ga ervan uit dat dit uiterlijk in februari voor u zichtbaar is.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Hans Wiggers
Service Expert
ZM CSIO CS ME Klanten KPN EEN SD
0800-0410


En deze mail:
Van: *gemodereerd*
Verzonden: dinsdag 20 januari 2015 09:02
Aan: Wim Terpstra
CC: *gemodereerd*
Onderwerp: RE: Uw factuur KPN EEN

Goedemorgen heer Terpstra,

Naar aanleiding van mijn verzoek aan de afdeling facturering om de maandelijkse korting m.i.v. februari op uw factuur te verrekenen, heb ik terugkoppeling ontvangen. Tot mijn spijt is het niet mogelijk om deze korting standaard maandelijks op uw factuur zichtbaar te maken. De korting wordt in het systeem ingevoerd en 6 maandelijks met uw periodieke factuur verrekend.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,
Hans Wiggers
Service Expert
ZM CSIO CS ME Klanten KPN EEN SD
0800-0410



So far so good zou je zeggen. maar nog nooit een credit of verrekening gezien. Ik ben daar ook niet dagelijks mee bezig. Maar omdat ons contract binnenkort afloopt dacht ik er weer aan. En heb ik op 10 maart 2017 naar de servicedesk een mail gestuurd. Na 3 x reminderen kreeg ik op 7 april de volgende mail:

Van: *gemodereerd*
Verzonden: vrijdag 7 april 2017 11:40
Aan: Wim Terpstra
Onderwerp: RE: Uw factuur KPN EEN

Geachte heer Terpstra,

Mijn collega werkt hieraan voor u. Het meldingsnummer is: 1-72281597463
Het is uitgezet naar de afdeling die deze kortingen kan invoeren.

Mijn collega zal telefonisch contact met u opnemen als de korting is verrekend.

Met vriendelijke groet,
Kpn Een


Nu heb ik weer 4x gereminderd en nog niets gehoord.

Ik vind dit echt super super slecht.

Ik ben aan het overwegen om mijn rechtsbijstandverzekering te gaan inschakelen.

Hoe kan ik dat voorkomen en wie heeft ervaring met dit soort wanpraktijken van een multinational.

Wim Terpstra
icon

Beste antwoord door Lindsay 3 July 2017, 11:32

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hallo @Wim Terpstra,

Ontzettend bedankt voor uw uitgebreide post! Ik heb de persoonlijke mailadressen er wel even uitgehaald, zodat deze niet openbaar zichtbaar zijn.

Ik moet u eerlijk zeggen dat ik teleurgesteld ben dat uw klacht na zo lang nog niet is afgehandeld. Daar gaan we hier verandering in brengen. Ik heb alle informatie kunnen vinden en ga de betreffende collega's morgenochtend aanspreken, wanneer zij weer aanwezig zijn., Morgen in de namiddag kunt u een update van mij verwachten :)

Sorry dat u dit heeft moeten meemaken! Hopelijk kan ik het alsnog snel oplossen voor u.
Hoi Lindsay,

Ik ben natuurlijk enigszins septisch geworden. Eerst zien dan geloven.

Maar fijn dat je het voortvarend oppakt.

Vriendelijke groet,

Wim Terpstra
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Wim Terpstra,

Even een update! De communicatie is boven water en ik ben erachteraan gegaan voor u. Dat u sceptisch bent snap ik wel. Ik neem de uitdaging graag aan, we gaan ervoor! :D

Zodra ik reactie heb kom ik weer bij u terug.
Reputatie 6
Badge +5
Hallo Wim,

Op dit moment zijn we in gesprek met onze business partner! Er zit schot in de zaak :)
Ik blijf u op de hoogte houden van mijn vorderingen.
Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag @Wim Terpstra,

Ik heb begrepen dat het is opgelost! Klopt het dat u al bent gebeld? 😃
Hallo Lindsay,
Ik ben inderdaad meerdere keren gebeld. De laatste keer is mij verzekerd dat het credit bedrag van 3 jaar, toch 3500 euro, bij de eerst volgende nota te zien zal zijn.

Ik denk dat het helemaal goed komt, maar pas als het op de rekening staat kun je wat mij betreft het dossier sluiten. Maar het lijkt helemaal goed te komen.

Ontzettend bedankt voor de versnelling!:)

Groetnis Wim Terpstra
Reputatie 6
Badge +5
Hallo Wim,

Dat is goed nieuws!! Ik zal ook zeker niet te vroeg juichen, maar ik heb er ook het volste vertrouwen in.

Heel graag gedaan natuurlijk 😃 Laat u het mij hier nog even weten als het echt op uw rekening staat? Dan doen we nog even een overwinningsdansje!
Doe ik.
We hebben verleden week het geld op onze rekening ontvangen. Dus we kunnen het overwinningsdansje doen. 😀

Nogmaals bedankt!!

Wim Terpstra
Reputatie 6
Badge +5
Yes!! Top nieuws, Wim!!

Overwinningsdansje:


Superfijn dat u dat nog even laat weten en heel graag gedaan natuurlijk. Mocht er nog eens iets zijn, ik zit voor u klaar!
Typisch ik. Mooie vrouwen erom heen. Lol
Reputatie 6
Badge +5
Hahaha, dat is nog eens een feestelijke afsluiting! 😂
Beste Lindsay,

Ik kom toch even bij je terug. Wij hebben het creditbedrag op onze rekening gehad. Harstikke mooi!

Echter nu hebben we alweer 3x achter de bijbehorende factuur aangebeld. We willen graag weten wat erop deze factuur staat. Anders kunnen we onze maandcijfers niet afronden.

Op het bankafschrift stond het volgende creditnummer: 201743972. We willen graag de bijbehorende factuur ontvangen. Zou jij dit willen accelereren zodat wij het ook administratief kunnen afsluiten?

Dankjewel en groeten Wim
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Wim Terpstra,

Geen enkel probleem! 😄 Ik heb de factuur gewoon uit het systeem geplukt en meteen een kopie naar het bij mij bekende e-mailadres gestuurd.
Ik heb hem binnen. Supervrouw! Das fijn!

Waarom werken er niet allemaal Lindsay's bij KPN?

(dan had jij geen werk meer:☹️ )

Nogmaals bedankt!

Groeten Wim
Reputatie 6
Badge +5
Super!! Heel graag gedaan Wim!

Hier op het Zakelijk Forum werken er in ieder geval alleen maar 'Lindsay's'. Als er ooit nog eens iets is, dan weet u ons te vinden! 😄

Reageer