Hij staat sinds 2014 wel op de factuur. Dat kon niet anders... wat wel kon was een credit zie de mail hieronder:
Van: Service Desk KPN ÉÉN
Verzonden: vrijdag 16 januari 2015 12:58
Aan: *gemodereerd*
CC: Steven Nauta | Fryslân Ring; *gemodereerd*
Onderwerp: RE: Uw factuur KPN EEN
Geachte heer Terpstra,
Hiermee reageer ik op uw bericht waarin u aangeeft dat de afgesproken korting op uw DSL verbinding niet verwerkt is op de factuur. Ik vind het erg vervelend dat u op deze manier kennis heeft gemaakt met KPN. Mijn excuses hiervoor.
Graag informeer ik u verder. De afdeling facturering heb ik gevraagd om m.i.v. februari de afgesproken maandelijkse korting te verrekenen. Aangezien momenteel de facturen januari worden aangemaakt, heb ik ook het verzoek gedaan om de maanden november, december en januari en de eenmalige korting met terugwerkende kracht te verrekenen. Ik ga ervan uit dat dit uiterlijk in februari voor u zichtbaar is.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u nog een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Hans Wiggers
Service Expert
ZM CSIO CS ME Klanten KPN EEN SD
0800-0410
En deze mail:
Van: *gemodereerd*
Verzonden: dinsdag 20 januari 2015 09:02
Aan: Wim Terpstra
CC: *gemodereerd*
Onderwerp: RE: Uw factuur KPN EEN
Goedemorgen heer Terpstra,
Naar aanleiding van mijn verzoek aan de afdeling facturering om de maandelijkse korting m.i.v. februari op uw factuur te verrekenen, heb ik terugkoppeling ontvangen. Tot mijn spijt is het niet mogelijk om deze korting standaard maandelijks op uw factuur zichtbaar te maken. De korting wordt in het systeem ingevoerd en 6 maandelijks met uw periodieke factuur verrekend.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Hans Wiggers
Service Expert
ZM CSIO CS ME Klanten KPN EEN SD
0800-0410
So far so good zou je zeggen. maar nog nooit een credit of verrekening gezien. Ik ben daar ook niet dagelijks mee bezig. Maar omdat ons contract binnenkort afloopt dacht ik er weer aan. En heb ik op 10 maart 2017 naar de servicedesk een mail gestuurd. Na 3 x reminderen kreeg ik op 7 april de volgende mail:
Van: *gemodereerd*
Verzonden: vrijdag 7 april 2017 11:40
Aan: Wim Terpstra
Onderwerp: RE: Uw factuur KPN EEN
Geachte heer Terpstra,
Mijn collega werkt hieraan voor u. Het meldingsnummer is: 1-72281597463
Het is uitgezet naar de afdeling die deze kortingen kan invoeren.
Mijn collega zal telefonisch contact met u opnemen als de korting is verrekend.
Met vriendelijke groet,
Kpn Een
Nu heb ik weer 4x gereminderd en nog niets gehoord.
Ik vind dit echt super super slecht.
Ik ben aan het overwegen om mijn rechtsbijstandverzekering te gaan inschakelen.
Hoe kan ik dat voorkomen en wie heeft ervaring met dit soort wanpraktijken van een multinational.
Wim Terpstra
Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineel