Vraag

Voicemail in "mijn gesprek"

  • 23 maart 2018
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

De app geeft aan dat ik 53 nieuwe voicemailberichten heb.
Bij recent --> Voicemail staan deze getoond.
Mijn voicemailbox is echter leeg.
Ik kan deze meldingen niet beluisteren maar ook niet verwijderen.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste @Hielco,

Waarschijnlijk staan de voicemail instellingen op de hosted telefooncentrale niet correct ingesteld. Heeft u KPN ÉÉN via een Excellence Partner van KPN of rechtstreeks van KPN?
Via een KPN Excellence Partner. (MKB-Office)
Ook zij konden mij geen antwoord geven op deze vraag.
Reputatie 4
Badge +2
Via een KPN Excellence Partner. (MKB-Office)
Ook zij konden mij geen antwoord geven op deze vraag.


Beste @Hielco,

Ik heb denk dat de Voicemail instellingen voor uw account niet correct staan ingesteld. Op de hosted telefonie omgeving wordt gebruik gemaakt van een 'unified messaging' systeem waarbij een gebruikersnaam en wachtwoord benodigd is, waarschijnlijk kloppen deze gegevens op het platform niet.

De KPN ÉÉN Omgeving wordt beheerd door uw Excellence partner, dus alleen MKB-Office kan dit voor u controleren en oplossen. Mocht MKB-Office hier geen oplossing voor kunnen vinden, dan kan uw partner hiervoor een storingsonderzoek laten uitvoeren door de leverancier (KPN / RoutIT).

Reageer