De app geeft aan dat ik 53 nieuwe voicemailberichten heb.
Bij recent --> Voicemail staan deze getoond.
Mijn voicemailbox is echter leeg.
Ik kan deze meldingen niet beluisteren maar ook niet verwijderen.
Beste @Hielco ,
Waarschijnlijk staan de voicemail instellingen op de hosted telefooncentrale niet correct ingesteld. Heeft u KPN ÉÉN via een Excellence Partner van KPN of rechtstreeks van KPN?
Waarschijnlijk staan de voicemail instellingen op de hosted telefooncentrale niet correct ingesteld. Heeft u KPN ÉÉN via een Excellence Partner van KPN of rechtstreeks van KPN?
Ook zij konden mij geen antwoord geven op deze vraag.
Beste
Ik heb denk dat de Voicemail instellingen voor uw account niet correct staan ingesteld. Op de hosted telefonie omgeving wordt gebruik gemaakt van een 'unified messaging' systeem waarbij een gebruikersnaam en wachtwoord benodigd is, waarschijnlijk kloppen deze gegevens op het platform niet.
De KPN ÉÉN Omgeving wordt beheerd door uw Excellence partner, dus alleen MKB-Office kan dit voor u controleren en oplossen. Mocht MKB-Office hier geen oplossing voor kunnen vinden, dan kan uw partner hiervoor een storingsonderzoek laten uitvoeren door de leverancier (KPN / RoutIT).
Via een KPN Excellence Partner. (MKB-Office)
Ook zij konden mij geen antwoord geven op deze vraag.
Ook zij konden mij geen antwoord geven op deze vraag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.