Hallo dolittle, ik heb vanwege privacy gevoelige info, deze post snel even gemodereerd. Ik heb Tim jouw mobiel nummer doorgeven met een verwijzing naar deze post! Groet,@BerendDeMeyer
Beste Tim,
Koen vroeg mij jou te mailen met mijn probleem waar ik met jullie al 4 weken over probeer contact te krijgen. Het volgende is het probleem
Ruim 2 jaar geleden heeft mijn vader zijn contract voor adsl go opgezegd. Dit ging op een zeer nare manier met een verkoper die zeer kwaad was op mijn ouders omdat ze het abb opzegden, hij zei dat het helemaal niet waar was dat ziggo goedkoper was (terwijl dit abb bij hen beduidend goedkoper was), zei in niet mis te verstaande woorden dat mijn moeder later niet huilend bij hem hoefde aan te kloppen en gooide de telefoon er op. Wij waren blij van het dure abb af te zijn, zeker als je als klant al je hele leven hij kpn zit en dan zou behandeld wordt.
Binnen enkele dagen kregen we de brief en het verzoek om het kastje terug te sturen wat we direct gedaan hebben.
alles goed zou je denken... totdat ik een maand geleden een brief kreeg van jullie wat het nieuwe maandbedrag zou zijn. Alle alarmbellen gingen rinkelen en ben direct s avonds naar mijn ouders gegaan en ik dacht dat ik gek werd: twee jaar lang hebben jullie iedere maand nog 38 euro afgeschreven, en die arme oude mensjes dachten dat dat voor de telefoon was. Nooit hebben ze een factuur (digitaal of op papier) gekregen, echt heel erg dit. Mijn ouders hebben een zware periode achter de rug met oa een dochter met borstkanker, dus de afschrijvingen, die ze 1 x per 3 maanden ontvangen zijn niet goed bekeken en digitaal bankieren doen zij niet.
Maar goed, je denkt een fout van KPN en KPN draait het zo terug, maar daar ben ik nu al 4 weken mee bezig en heb denk ik al iedereen bij jullie aan de telefoon gehad.
eerst via particulier, want dat zijn mijn ouders nadat vanwege de pensioengerechtigde leeftijd jaren geleden dat zaak is opgeheven en destijds is met kpn gebeld en werd geadviseerd dit abb gewoon te behouden.
Vrijdagochtend heel vriendelijk te woord gestaan en ik dacht dat het zou geregeld zou zijn. Abb was goed opgezegd, de verbinding bestond al niet meer en er was idd al die tijd geen activiteit geweest op die lijn. Slordige fout van kpn werd gezegd. Ontving een sms dat er binnen 5 dagen gereageerd zou worden ik was zo naïef dit te geloven. Natuurlijk niet gehoord, ik weer bellen, jullie waren er mee bezig en dinsdag zou ik iets horen. Weer niets behalve dat er iets van 180 euro teruggestort was. Ik weer bellen. Jullie waren er echt mee bezig. Weer niets. Ik weer bellen, meisje dat echt totaal geen verstand had gesproken, kon klacht niet vinden en ik moest maar opnieuw klacht invullen. Ik opgehangen en weer gebeld. Meneer aan de telefoon, die klacht kon zien, zag dat abb netjes opgezegd was, maar zag niets van de 180 euro en zag ook niets van opvolging van de klacht. Ik weer bellen, moest zakelijk de klacht indienen ipv prive. Ik weer naar ander nummer bellen, kreeg mevrouw Paulina: deze pakte het adequaat op (dacht ik) en zou vrijdag terug bellen om samen klacht aan te maken. Vrijdag helaas niet in gelegenheid om telefoon aan te nemen maar in vm berichtte deze mevrouw dat ze mij maandag terug zou bellen om referentienummer door te geven ... nooit meer iets gehoord.
Ondertussen via Koen eea geprobeerd, Koen reageert wel steeds maar kan niets vanwege particulier/zakelijk en vroeg mij de klacht weer voor te leggen bij Tim, bij jou dus
Je zult begrijpen dat ik er ondertussen moedeloos van wordt. Is het nou zo moeilijk om een fout terug te draaien en gewoon die ruim 800 euro terug te betalen. Voor die arme mensen is dat hartstikke veel geld, voor jullie is het niets.
Ik hoop echt dat hij mij nu kunt helpen
abb stond op naam van [*gemodereerd*]
ik ben bereikbaar op [*gemodereerd*]
Beste antwoord door dolittle
Bekijk origineel